Gamintojas išmaniojo telefono su dviguba „Leica“ kamera „Huawei P9“ reklamai panaudojo nuotraukas, nufotografuotas su profesionaliu fotoaparatu „Canon EOS 5D Mark II“.
Vartotojai išnagrinėjo gamintojo „Google Plus“ paskyroje paskelbto paveikslėlio EXIF duomenis. Ši informacija suteikė pagrindą tvirtinti, kad reklaminė nuotrauka, kurioje tariamai demonstruojamos dvigubos „Leica“ kameros galimybės, nufotografuota naudojant kitą prietaisą.
Po nuotrauka esančiame įraše gamintojas pabrėžė, kad išmaniojo telefono „Huawei P9“ kamera fotografavimą prasto apšvietimo sąlygomis paverčia malonumu. Netrukus įrašas buvo pašalintas ir situacija pakomentuota.
„Norime atkreipti dėmesį, kad ši reklamos filmavime padaryta nuotrauka buvo paskelbta tam, kad įkvėpti mūsų gerbėjus ir bendruomenę. Mes pripažįstame, kad turėjome aiškiau suformuluoti šios nuotraukos aprašymą. Nenorėjome suklaidinti mūsų skaitytojų. Atsiprašome už situaciją ir pašalinome šią nuotrauką“, – rašė bendrovės atstovai.