Telekomunikacijų bendrovė „Telia“, kaip informuoja A. Stasiulaitis, patiria į „Hostex“ infrastruktūrą nukreiptą sudėtingą DDoS ataką.
Dėl to gali būti sulėtėjusios ar laikinai nepasiekiamos kai kurių įmonių svetainės ar paslaugos.
„Telia“ specialistų komandos operatyviai sprendžia srautų nukreipimo ir paveiktų paslaugų atstatymą bei visišką DDoS puolimo sustabdymą.
Kaip teigia A. Stasiulaitis, šia ataka siekiama „nulaužti“ ne „Telia“ paslaugas, o klientų. „Kas iš principo yra tas pats, nes kenkiama plačiam verslo sektoriui – mažmeninės prekybos, IT bendrovėms ir t.t.“, – teigia jis.
Pirminiais duomenimis, užkrėstų kompiuterių tinklo („botneto“) ataka daugiausiai vyksta iš užsienyje esančių serverių užklausomis atakuojant gana platų „Hostex“ IP rėžį. Didžioji „Telia“ IT paslaugų dalis lieka nepaveikta, privačių klientų ryšio paslaugoms jokios įtakos nėra.
„Telia“ atsiprašo klientų už galimus laikinus nepatogumus.
Dėl šios atakos neveikia ir dalis „Paysera“ paslaugų. Kaip teigiama įmonės feisbuko puslapyje, dėl „Telia“ patiriamos atakos, Klientų aptarnavimo centras yra nepasiekiamas. „ Negalime atsakyti į Jūsų laiškus ir skambučius. Atsakymas socialiniuose tinkluose dėl didelio srauto gali užtrukti ilgiau nei įprastai. Kai kurios mūsų paslaugos taip pat gali patirti trikdžius ir laikinai veikti lėčiau arba neveikti. Problema yra spendžiama, informuosime papildomai, kai sutrikimai bus pašalinti. Dėkojame už jūsų kantrybę“, – teigiama „Paysera“ feisbuko psulapyje.
Naujienų agentūra BNS taip buvo pranešusi apie sutrikimus: dėl sutrikimų „Telia“ tinkle laikinai gali būti nepasiekiama naujienų agentūros BNS svetainė.
„Šiuo metu „Telia“ specialistų komandos gerokai pristabdė atakos mastą operatyviai pajungę kenkėjiškų srautų filtravimą ir apsaugoję kitus srautus per tarptautines jungtis““, – informavo A. Stasiulaitis.
Papildyta:
Antradienį IT ir telekomunikacijų bendrovė „Telia“ patyrė į „Hostex“ infrastruktūrą nukreiptą sudėtingą DDoS ataką, kuri operatyviai buvo suvaldyta 17 val., rašoma pranešime spaudai.
Dėl DDoS atakos buvo laikinai sulėtėjusios ar nepasiekiamos kai kurių įmonių svetainės ar paslaugos, jų veikimas atstatytas.
Užkrėstų kompiuterių tinklo („botneto“) ataka daugiausiai vyko iš užsienyje esančių serverių siunčiant nedidelius užklausų paketus iš skirtingų vietų (vadinamuoju „bombingu“) atakuojant gana platų „Hostex“ IP rėžį.
Didžioji „Telia“ IT paslaugų dalis liko nepaveikta. Privačių klientų ryšio paslaugoms jokios įtakos nebuvo.