Kaip pastaruoju metu sakoma dažnai per televiziją girdimoje reklamoje, „Tele2“ paslaugas siūlė pigiau „vos per Marytės plauką“ - panašu, jog tokio skirtumo nepakako, kad „Tele2“ išlaikytų jiems įprastą daugiausiai kitų operatorių klientų pritraukiančio operatoriaus poziciją: „Bitė“ metų pabaigoje stipriai spurtavo ir suviliojo didžiulį kiekį klientų – daugiau nei po 4000 iš abiejų didžiųjų konkurentų ir lapkritį, ir gruodį.
„Bitės“ direktorius Fredas Hrenchukas džiaugėsi dviejų pastarųjų mėnesių pasiekimais: „Mūsų klientų skaičius taip sparčiai augti pradėjo nuo praėjusių metų lapkričio, kai pristatėme neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Jis panaikino kainų skirtumus tarp skirtingų operatorių, todėl klientai renkasi tą, kuris teikia daugiausiai pridėtinę vertę kuriančių paslaugų. Šioje srityje esame lyderiai“.
Tikriausiai šią situaciją galima būtų lyginti su „Formulės-1“ lenktynėmis: du paskutinius etapus laimėjo „Bitė“, tačiau to nepakako, kad jie taptų lyderiais bendroje įskaitoje, mat „Tele2“ per pirmuosius 10 mėnesių sukaupė itin solidų iš kitų operatorių perimtų klientų kraitį: per metus „Tele2“ klientų kiekis dėl numerių perkėlimo padidėjo 26187 (70287 priimtų ir 44100 perleistų klientų), antri šiose lenktynėse buvo „Bitė“ su 9128 klientų prieaugiu (59303 priimti, 50175 perleisti), o paskutinėje vietoje iš didžiųjų operatorių liko „Omnitel“ - jie per metus dėl numerių perkėlimo prarado 30841 klientą (31185 priimtų ir 62026 perleistų numerių).
„Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Itin aktyviai tarpusavy kovojusių „Bitės“ ir „Tele2“ mūšyje (prisiminkime – vienas po kito, kartais vos kelių valandų skirtumu, mažino kainas ir teikė vis labiau viliojančius pasiūlymus, o reklamose nebuvo vengiama tiesioginio konkurentų atakavimo) skelbti aiškų nugalėtoją gal kiek ankstoka. Tačiau pralaimėtojas (bent jau vertinant pastarųjų dviejų mėnesių statistiką) aiškus - „Omnitel“, kuris stengėsi laikytis atokiau nuo peštynių dėl kainos, „nukraujavo“ kone po 6 tūkstančius klientų per abu metų pabaigos mėnesius.
„Omnitel“ skausmingą situaciją komentavo šios bendrovės atstovė spaudai Daiva Selickaitė: „Kainų skirtumai tarp operatorių Lietuvoje yra minimalūs. Tai, kas vyksta, pavadintume reklamos karais, į kuriuos mes nesiveliame. Mūsų strategija nėra pagrįsta tikslu bet kokia kaina „įsigyti“ klientus ir skaičiuoti, kiek klientų išėjo ar atėjo trumpu laikotarpiu. Visą savo dėmesį ir investicijas mes šiuo metu skiriame ir skirsime savo tinklo plėtrai, vertės ir kokybės savo klientams, kurie tai vertina, kūrimui. Veldamiesi į trumpalaikių reklamų karus, siekdami trumpalaikių tikslų, operatoriai rizikuoja sustoti vietoje ir netekti galimybių vystyti savo technologijas ir tinklą. Dėl to kentėtų ne tik jų vartotojai, bet ir visa šalies ekonomika“.