„Samsung“ yra pagrindinė milžiniškos „Samsung“ grupės, kuri yra nepaprastai svarbi Pietų Korėjos ekonomikos sveikatai, patronuojamoji įmonė. Konglomeratas yra didžiausia iš šeimos valdomų imperijų, dominuojančių versle 11-oje pagal dydį pasaulio ekonomikoje.
Visgi „Samsung“ jau ne kartą teko susidurti su gėdingomis nesėkmėmis, susijusiomis su pagrindiniais bendrovės produktais.
Viena iš didžiausių nesėkmių, sudavusių stiprų smūgį reputacijai, įvyko 2016 metais, kai bendrovė buvo priversta atšaukti „Galaxy Note 7“ įrenginius dėl sprogstančių baterijų.
Šių metų pradžioje „Samsung“ buvo priversta atidėti savo pirmojo sulankstomo išmaniojo telefono „Galaxy Fold“ pristatymą po to, kai prieš pradedant įrenginio pardavimą, naudotojai pasiskundė dėl gendančių ekranų.
Naujausia „Samsung“ problema paaiškėjo, kai viena vartotoja Jungtinėje Karalystėje kiek anksčiau šią savaitę pranešė laikraščiui „The Sun“, jog jos išmanųjį telefoną „Galaxy S10“ pajėgė atrakinti kitas asmuo tiesiog uždėjęs ekrano apsaugą ir prispausdamas pirštą, kurio atspaudas nebuvo registruotas.
Penktadienį paskelbtame pranešime „Samsung“ teigė, jog problema susijusi su „pirštų atspaudų jutikliais, atrakinančiais įrenginius po to, kai palaiko trimačius raštus, esančius tam tikrose silikoninėse ekranų apsaugose, vartotojų pirštų atspaudais“.
Bendrovė patarė „Galaxy Note10“, 10+ ir „Galaxy S10“, „S10 +“ ir „S10 5G“ naudotojams „ištrinti visus ankstesnius pirštų atspaudus“ ir iš naujo užregistruoti savo duomenis.
„Prašome nenaudoti silikoninių ekrano apsauginių plėvelių, kol nebus atnaujinta programinė įranga, kurią planuojama išleisti nuo kitos savaitės“, – pridūrė „Samsung“.