„JD Power“ pasitenkinimo reitinge „Samsung“ produktai surinko 835 taškus iš 1000. Nuo jų labai nežymiai atsiliko „Apple“ planšetiniai kompiuteriai, surinkę 833 balus. Trečioje vietoje liko „Amazon“ produkcija, surinkusi 826 tašku, o už jų rikiavosi „Asus“ bei „Acer“ planšetės.
Tyrimas buvo atliktas apklausus 3375 planšetinių kompiuterių naudotojus, kurie į klausimus atsakinėjo tarp šių metų kovo ir rugpjūčio. O tai reiškia, kad nebuvo atsižvelgiama į praėjusį penktadienį parduotuvių lentynas pasiekusių naujų „iPad Air“ ir „iPad Mini“ naudotojų nuomones.
Kai kurie technologijų ekspertai viešai suabejojo rinkos tyrimų įmonės taikoma vertinimo sistema, rašo CNN.
Apklausos dalyviai „Apple iPad“ geriau įvertino keturiose kategorijose iš penkių – našumo, naudojimo paprastumo, stiliaus/dizaino ir priedų. „Samsung“ į priekį išsiveržė tik vienoje – kainos – kategorijoje.
„Samsung Galaxy Tab 3“ su beveik 8 colių įstrižainės ekranu, „Wi-Fi“ ryšio galimybe ir 16 GB nuolatinės atminties kainuoja 300 JAV dolerių. Palyginamų savybių „Apple iPad Mini“ kainuoja 400 dolerių.
„Žurnalistai, galėję peržiūrėti su apklausos rezultatais siųstus grafikus, krapštėsi galvas. Vienintelė kategorija, kurioje „Samsung“ įveikė „Apple“ buvo kaina. Ir kaina, kaip rašoma pranešime spaudai, lemia ne daugiau nei 16 proc. galutinio įvertinimo“, - tyrimo rezultatais buvo nepatenkintas „Fortune“ atstovas Philipas Elmeris DeWittas
„Ar neperlenkė lazdos „J.D. Power“, nurodydami, kad vartotojai labiau patenkinti „Samsung“, o ne „Apple“ produktais? Tai kas gi yra tikrasis laimėtojas?“, - abejojo CNET žurnalistas Donas Reisingeris.
Praeityje visose „JD Power“ apklausose dominuodavo „Apple“. Apie tai iš dalies galima spręsti ir pagal „Apple“ planšečių populiarumą. Šių metų birželį „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas WWDC konferencijoje vieai pasidžiaugė, kad įrenginiai su „iOS“ sistema „JD Power“ reitinguose devynis kartus iš eilės buvo pirmoje vietoje.
Tuo tarpu „JD Power“ savo apklausos komentare nurodė, jog lyginant su ankstesnės apklausos, kurios rezultatai platinti balandį, duomenimis, „Samsung“ buvo vienintelė įmonė, kurios vertinimas pagerėjo visose penkiose kategorijose.
Apklausos rengėjai nustatė, kad perkant planšetinį kompiuterį net pusė vartotojų apsisprendžia pagal draugų, šeimos narių ar kolegų rekomendacijas, o 49 proc. vartotojų ieško informacijos gamintojo svetainėje.
Kiti veiksniai, lemiantys kompiuterio pasirinkimą, yra prekės vardo reputacija (42 proc.) ir ankstesnė patirtis naudojantis to gamintojo įrenginiais (32 procentai).