Ekspertai konstatuoja, kad atotrūkis tarp „Apple“ ir „Samsung“ nuolat mažėja. Korėjiečių gamintojas ypač sparčiai didino pardavimus Vakarų Europoje ir JAV, buvo realizuota 13 mln. planšetinių kompiuterių, arba 10,8 proc. daugiau nei prieš metus.
Savo ruožtu, kompanijos „Apple“ planšetinių kompiuterių pardavimai per metus susitraukė apie 10,1 proc., o įvairių „iPad“ modelių I ketvirtyje parduota 16,4 mln. vienetų.
Kitiems planšetinių kompiuterių rinkos dalyviams sekėsi ne taip gerai. Trečioje vietoje likusi taivaniečių ASUS per praėjusį ketvirtį sugebėjo realizuoti 2,1 mln. planšečių, nepaisant to, jog ši kompanija užsiima „Google Nexus“ planšetinių kompiuterių gamyba. ASUS planšečių pardavimai per ketvirtį sumažėjo 0,8 proc.
Analitikų manymu, „Samsung“ prekybos apimtys didėja ne dėl išskirtinės produkcijos kokybės, o dėl labai didelės jos įvairovės, patenkinančios įvairiausius poreikius.
Be to, šiais metais „Samsung“ prekybą gyvino ir naujoji planšetė „Samsung Galaxy Tab 4“, visai neseniai atkeliavusi į Lietuvos rinką.
Mobilių operacinių sistemų rinkoje ir toliau pirmauja „Android“, kurios rinkos dalis siekia 56,3 proc. Antroje liko „iOS“ su 39,6 proc., tuo tarpu trečia vieta tenkinasi „Windows 8“ ir „Windows RT“ – 4,1 proc.
Planšetinių kompiuterių rinkoje pastebima tendencija, kai didėja pardavimai modelių, turinčių 3G arba 4G LTE modemus. Pastarųjų tiekimas I ketvirtyje didėjo 22 proc. Taip pat pažymima, kad toliau didėjant rinkos prisotinimui, daugės nebrangių planšetinių kompiuterių – būtent šiame kainų segmente nusimato didžiausias augimas.