Ramusis vandenynas padarytas, mano drauge. Aš myliu jį, bet jis padarytas“, - likus kelioms minutėms iki nusileidimo Moffett Airfield pareiškė šveicaras Bertrand'as Piccard'as, pilotavęs orlaivį, kuris nesant tikslios vėjų prognozės pakilo iš Havajų ketvirtadienio rytą.

Skrydis virš Ramiojo vandenyno buvo pavojingiausia šios kelionės dalis, nes įvykus kokiam nors nenumatytam incidentui lėktuvas būtų negalėjęs nusileisti sausumoje.

Prieš išskrisdamas B. Piccard'as sakė, kad naujo kelionės etapo finišas Silicio slėnio širdyje esąs labai simboliškas, nes lėktuvas nusileis „pionierių dvasios viduryje“.

Šio orlaivio kelionė aplink Žemės rutulį prasidėjo pernai kovą iš Abu Dabio, Jungtinių Arabų Emyratų sostinės. Pakeliui jis buvo nusileidęs Omane, Mianmare, Kinijoje ir Japonijoje. Dabartinis skrydis buvo jau devintasis jo kelionės etapas.

B.Piccard'as stebėjo įspūdingus vaizdus, skrisdamas virš Ramiojo vandenyno apie 4,8 km aukštyje, kai lėktuvo akumuliatoriai buvo beveik visiškai įkrauti, rodė tinklalapis, tiesiogiai transliuojantis „Solar Impulse 2“ skrydžio vaizdą ir teikiantis papildomą informaciją.

Lakūnas sakė savo žmonai matantis mėnulio atspindį vandenyne.

„Kol kas sakau labanakt iš vandenyno vidurio“, – B. Piccard'as sakė per trumpą pokalbį, kuris buvo tiesiogiai transliuojamas misijos tinklalapio.

„Tai nepaprasta patirtis“, – pridūrė jis.

„Solar Impulse 2“ nusileido Havajuose pernai liepą ir buvo priverstas ilgokai pasilikti tose salose, kol buvo remontuojami jo akumuliatoriai, kurie perkaito skrendant iš Japonijos.

Per ankstesnį „Solar Impulse 2“ skrydį iš Japonijos į Havajus lėktuvą pilotavo B. Piccardo porininkas Andre Borschbergas.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)