„Kadangi vasarą daugelis lietuvių atostogas leidžia kurortuose prie jūros, taip pat ilsisi prie ežerų bei upių, tikimybė mobiliajam telefonui sušlapti gana didelė. Siekdama pagerinti klientų gyvenimą ir padaryti taip, kad šie galėtų nesijaudinti dėl savo „Premium“ klasės telefonų, bendrovė „Samsung Electronics Baltics“ pasiūlė draudimą nuo nelaimingų atsitikimų su vandeniu. Aktyvavę nemokamą „Screen Care +“ programėlę, „Galaxy S6” ir „Galaxy S6 edge” savininkai gaus draudimą nuo nelaimingų atsitikimų su vandeniu. Ši paslauga garantuoja, kad apdraustas telefonas bus pataisytas“, - sakė Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics” Lietuvos padalinio vadovas.
Naujasis draudimas nuo vandens padarytos žalos taikomas kartu su „Samsung“ ekrano draudimu. Jis aktyvuojamas įdiegus nemokamą „Screen Care +” programėlę per 30 dienų laikotarpį po telefono įsigijimo. Iki liepos 8 d. programėlę „Screen Care“ jau aktyvavusiems „Galaxy S6“ ir „Galaxy S6 edge“ savininkams, draudimas nuo vandens suteikiamas papildomai. Aplikaciją galima rasti „GALAXY Apps“ programėlių parduotuvėje. Draudimas galioja 1 metus, visame pasaulyje, todėl nesvarbu, kur įvyks nelaimingas atsitikimas, atsiuntus įrenginį į Lietuvą, jis bus suremontuotas. Šia paslauga galima pasinaudoti du kartus, klientui padengiant tik atskaičiuojamą draudimo kainą.
Nuo 2014 m. spalio mėnesio, kada drauge su draudimo kompanija „Balta“ buvo pristatyta „Screen Care“ ekrano draudimo paslauga, sudaužyto ekrano pakeitimą nauju užtikrinančią programėlę aktyvavo maždaug 20 tūkst. telefonų savininkų. „Galaxy Note 4“, „Galaxy Note Edge“, „Galaxy A7”, „Galaxy A5”, „Galaxy Alpha”, „Galaxy S5”, „Galaxy Tab S” mobiliesiems prietaisams galioja „Screen care +“ pagrindinis ekrano draudimo pasiūlymas, tuo tarpu „Galaxy S6” ir “Galaxy S6 edge” savininkai gauna papildomą draudimą nuo vandens padarytos žalos.