Keisis ne tik „Instagram“, bet ir „Hyperlapse“, „Boomerang“ bei „Layout“ programėlių dizainai.
Vaivorykštinės ikonos, rašo thenextweb.com, turėtų pristatyti „Instagram“ bendruomenės įvairovę.
„Spalvos visada buvo „Instagram“ didžioji dalis. Nuo šios jūs jas matysite ne tik bendruomenės nuotraukose ir vaizdo siužetuose, bet ir programėlės ikonoje bei siūlomuose naudoti filtruose“, – rašė „Instagram“ Dizaino vadovas Ianas Spalteris medium.com.
„Instagram“ programėlėje ir jos naršyklės versijoje pastebėsite neryškių pokyčių: pagrindinis meniu turėtų būti baltas, o jo ikonos juodos. Logotipe nebus mėlynos spalvos. Šis sprendimas, kaip tvirtina bendrovė, leis daugiau dėmesio skirti nuotraukoms.
Tai yra pirmas logotipo pakeitimas, nuo to laiko, kai „Instagram“ buvo įkurtas prieš penkerius metus. Šis pokytis, kaip tvirtinama, vizualiai turėtų atskirti šį socialinį tinklą nuo „Facebook“, kuris „Instagram“ nusipirko dar 2012 m.
Theguardian.com, nytimes.com ir daugelis kitų portalų ne tik parašė apie pokyčius, bet ir aptarė, kokių reakcijų „Instagram“ žingsnis sulaukė. Portalai vienbalsiai tvirtina, kad „Instagram“ naujasis logotipas išgąsdino minią žmonių, kad jis nepatinka nei mados kritikams, nei aktyviems ir visų sekamiems „Instagram“ naudotojams.