Toks smarkus pajamų sumažėjimas – net 68 procentais, lyginant su vasarį skelbtomis prognozėmis – aiškinamas dviem ganėtinai netikėtais įvykiais. Pirmasis, įmonei atsieisiantis 30 mlrd. jenų – tai „papildomos išlaidos“, susijusios su „Sony“ sprendimu trauktis iš kompiuterių verslo. Įmonė paskelbė parduosianti savo kompiuterių padalinį Japonijos investiciniam fondui, rašo theverge.com.
Antroji pajamų mažėjimo priežastis „Sony“ įvardijama kaip „greitesnis nei tikėtas fizinių informacijos saugojimo terpių paklausos mažėjimas“, ypač Europoje. O mažėjant „Blu-ray“ paklausai, „Sony“ paskelbė nebemanantys, jog šis verslas „ateityje sugeneruos pakankamą pinigų srautą, kad kompensuotų susijusio ilgalaikio turto kainą“. Įmonė prognozuoja, kad teks sumažinti ilgalaikio turto vertę ir viso diskų gamybos verslo vertę – bendra numatoma vertės mažinimo suma yra apie 25 mlrd. jenų.
„Blu-ray“ diskai oficialiai pradėti pardavinėti 2006 metais, šio formato šalininkai buvo „Sony“ bei keletas kitų technologijų įmonių. Kurį laiką šis formatas konkuravo su HD-DVD diskais, tačiau pastarieji labai greitai išnyko, nes „Blu-ray“ išpopuliarėjo dėl integravimo į „PlayStation 3“ žaidimų kompiuterius.
Pergalė šiame mūšyje iš „Sony“ pareikalavo nemenkų investicijų – tikėtasi, kad per keletą gerų pardavimų metų tas investicijas pavyks susigrąžinti. Tačiau pasaulio rinka nuo DVD formato perėjo ne prie „Blu-ray“, o prie interneto duomenų saugyklų ir turinio transliavimo paslaugų, tokių, kaip „Netflix“ ar „Hulu“. Šiais laikais, kuomet visas turinys pardavinėjama nebe diskų pavidalu, o siunčiamas iš interneto, „Sony“ tenka pripažinti, kad įmonės lūkesčiai buvo nepagrįsti.