Nors „Sony“ susilaiko nuo oficialių komentarų, kompanijos viduje tvyro geros emocijos, kurias skatina jos išmaniųjų telefonų flagmanas „Xperia Z“. Teigiama, jog per savo startą Japonijoje ir Prancūzijoje visi išmaniojo telefono vienetai buvo parduoti akimirksniu.
Dar didesnio atgarsio spaudoje susilaukė tai, jog per pirmąją savaitę savo gimtojoje rinkoje, Japonijoje, tik su viena telekomunikacijų bendrove „Sony“ pardavė net 140 tūkstančių „Xperia Z“ vienetų. Šis skaičius stebina, nes tai tik vienas operatorius vienoje šalyje.
„Sony Xperia Z“ pasirodo vis daugiau rinkų, o pardavimai išties nėra maži. Atmetus „Samsung“, kai kas net pradėjo kalbėti, jog „Sony“ pagaliau taps antruoju pasirinkimu iš „Google Android“ pusės išskyrus Pietų Korėjos gigantą, tačiau dar šiek tiek palūkėkime tikslesnių skaičių ir analizių.