Sugedus telefonui, gavo naują – sulinkusį
Skaitytojas rašo: „Sugedo mano „iPhone 6 Plus“ telefonas. Nuvežiau jį į garantinį aptarnavimą, esantį Vilniuje, M. K. Čiurliono gatvėje. Nors telefono išorė buvo stipriai pažeista, pats mechanizmas dar rodė „gyvybės ženklus“, – rašė skaitytojas.
Jis tvirtino, kad M. K. Čiurlionio g. 19 esančiame salone, atjungiant telefoną nuo sistemos, darbuotojas nustebo, kad telefonas veikia, tačiau galutinis verdiktas buvo negailestingas: prietaisas neberemontuojamas, o naują galima gauti už 389 eurus.
„Aš sutikau užsisakyti naują telefoną, žadėtas prietaisas atkeliavo per pora dienų. Atsiimdamas jį, iš karto paprašiau, kad ant ekrano būtų užklijuota apsauginė plėvelė. Tačiau darbuotojams to padaryti nepavyko – neužsifiksavo plėvelės kraštai“, – pasakojo vaikinas ir pridūrė, kad jei per parą ji neužsifiksuos, jie užklijuos naują apsauginę plėvelę arba grąžins pinigus.
Kitą dieną, matydamas neužsifiksavusią plėvelę, DELFI skaitytojas paprašė užklijuoti naują, tačiau tai padarius, telefonas atrodė panašiai: „Neužsifiksavo šonai, o galiausiai paaiškėjo, kad vietoj žadėto naujo telefono servisas man davė brokuotą telefoną: kadangi telefonas buvo sulenktas, tai atsirado problemų klijuojant plėvelę“, – pasakojo vaikinas ir klausė, kas būtų buvę, jei nebūtų prašęs plėvelės.
Jis tvirtino, kad jei ne apsauginė plėvelė, tai telefono broko jis ir nebūtų pastebėjęs: „Man visiškai atsitiktinai pavyko išsiaiškinti, kad telefonas yra brokuotas.“
Skaitytojas pasakojo gavęs „iDeal“ pasiaiškinimą, kuriame teigiama, jog toks atvejis yra pirmas.
Vaikinas tokį pasiaiškinimą tvirtino laikąs labai keistu: „Tai – keistas pasiaiškinimas, nes tikrai ne kiekvienas žmogus, gavęs telefoną, iškarto pradeda jį tikrinti ir prašo užklijuoti plėvelę. Manau, dauguma žmonių nežino apie šio serviso įteiktų telefonų būklę: jei kiekvienas atidžiai tikrintų, tai tikriausiai tai nebūtų pirmas atvejis“, – dvejoja skaitytojas.
Jis kėlė prielaidą, kad „parduotuvė surenka telefonus iš žmonių, pasako, kad jie neremontuojami ir pasiima juos, už tai žadėdami naujus įrenginius. O išties tie nauji įrenginiai yra jau suremontuoti kitų žmonių telefonai.“
Skaitytojas perspėja ir kitus klientus būti atsargiais ir atidžiai apžiūrėti gaunamą ar taisomą produkciją.
Ieškojo tinkamiausio sprendimo
DELFI „iDeal“ klausė, kaip jie vertina situaciją. „iDeal“ serviso vadovo Justino Albriko atsakyme teigiama, kad „iDeal“ yra autorizuotas „Apple“ servisas Lietuvoje, tad jis veikia pagal „Apple“ numatytas taisykles.“
J. Albriko teigimu, klientui kreipusis dėl parduodamų produktų kokybės ar gedimų, kiekvienu atveju prioritetas teikiamas klientų lūkesčių patenkinimui, jiems siūlomas priimtiniausias situacijos sprendimo būdas.
Oficialiame atsakyme rašoma, kad „ne išimtis ir šis konkretus atvejis. Klientui buvo pasiūlytas jam tinkamiausias sprendimas – sudaužytas produktas už papildomą priemoką buvo pakeistas kitu telefonu. Kaip visuomet, taip ir šiuo atveju, produktas buvo keičiamas, laikantis gamintojo nustatytų garantinio ir po garantinio aptarnavimo taisyklių, o kliento įrenginys grąžinamas gamintojui.“
„iDeal“ serviso vadovas teigia, kad „šioje konkrečioje situacijoje, gautas naujas įrenginys neatitiko kliento lūkesčių, todėl siekdami užtikrinti kliento pasitenkinimą, užsakėme kitą įrenginį, kuris „iDeal“ servisą ir klientą turėtų pasiekti artimiausiu metu.“