Šiemet MWC 2016 programėlėje tvirtinama, kad renginyje dalyvauja šešios kompanijos iš Lietuvos. DELFI aplankė keletą jų.

Telefonai, kuriuos pribaigti sunku

DELFI jau rašyta apie lietuviškus, šaltąjį ginklą primenančius ir beveik neužmušamus telefonus „Getnord“.

MWC 2016 kongrese įmonės „Redlainas“ vadovas Albertas Židonis tvirtino, kad šie telefonai išskirtinai lietuviškas kūrinys, kurį gaminant siekta aukščiausiais standartais vertinamo patvarumo.

Telefonai atitinka karinės pramonės įrenginiams keliamus standartus „MIL-STD-810G“ ir „IP68“: jie gali kristi ant lygaus paviršiaus iš 1,22 metrų aukščio 26 kartus, visomis kryptimis. Tiesa, tai išbandant patartina apžiūrėti, kad „nusileidimo aikštelėje“ nebūtų pribarstyta varžtų ar kad joje nebūtų žymių nelygumų, mat jie tikrai gali patrumpins telefono gyvavimo laiką.

Bendrovės stendas MWC 2016 kalba pats už save. Nors jis atrodo lyg įprastas telefonų demonstravimo stendas, yra vienas žymus skirtumas: juo tenka vanduo.Telefonų dėklai taip pat kupini vandens.

Kaip sekasi? „Čia esame devyniese, ir visi nuolat bendraujame su klientais, nuolat pasakojame apie produktus. Stipriaisiais telefonais domisi žmonės iš viso pasaulio – man pačiam teko bendrauti su potencialiais klientais iš Pietų Amerikos“, – pasakojo A. Židonis ir pridūrė, kad daugiausia dėmesio sulaukia iš europiečių.

Jis džiaugėsi, jog ši paroda yra skirta profesionalams, kurie ateina ir iškart nori šnekėti apie konkrečius dalykus – taip esą gimsta partnerystės. „Getnord“ pirmą MWC 2016 dieną jau buvo pabendravęs su Prancūzijos, Iraelio, Čekijos ir kitų šalių bendrovių atstovais. A. Židonis tikisi, kad grįš bent su keliasdešimties potencialių partnerių sąrašu.

Domisi Pietų Amerika

Prie milžiniško „Huawei“ kompanijos stendo įsikūrusi lietuvių kompanija „Ligowave“. Ši kompanija suvažiavime dalyvauja jau ketvirtą kartą.

„Įspūdžiai labai geri, kaip ir kasmet čia susirinko labai daug žmonių“, – sakė kompanijos „Ligowave“ rinkodaros vadovas Jonas Sabaliauskas, ir pridūrė, kad kiekvienais metais šioje parodoje jie stengiasi pristatyti vis ką nors naujo: šįkart jie siūlo susipažinti su belaidžio ryšio įranga, kuri yra beveik triskart pralaidesnė nei ankstesniais metais pristatytoji.

Technologija populiaresnė tuose kraštuose, kur nėra gerai išvystyta laidinė infrastruktūra arba kur sunkiau ją diegti. J. Sabaliauskas tvirtino, kad ji yra aktuali kaimo vietovėse ar tokiose vietose kaip labai saugomas Vilniaus senamiestis. Tikriausiai dėl savo produkto specifikos kompanija jau pirmąją dieną daugiausiai dėmesio susilaukė iš Pietų Amerikos – Argentinos, Čilės – ryšio tiekėjų dėmesio.

„Prireikė daug laiko, daug metų, kad išsikovotume vietą po saule, nes pradžioje šis išvažiavimas į MWC 2016 nebuvo duodantis labai daug rezultatų: gaudavome labai prastą vietą prie tualeto kampe, kur beveik niekas neužeidavo“, – pasakojo J. Sabaliauskas ir pridūrė, kad dabar jau iškovota geresnė vieta, kurioje galima organizuoti susitikimus su partneriais, atrasti naujų partnerių, populiarinti prekės ženklą.

Startuolis, skinantis laurus

MWC 2016 vienas renginių „4YFN“ – pasaulinė verslo platforma augančiai technologijų startuolių bendruomenei, į kurią susirinko ne tik pasaulio startuoliai, bet ir investuotojai. Tarp jų – ir lietuvių Kauno mokslo ir technologijų parke įkurtas startuolis „Semseye“.

„Semseye“ gamina įrenginius, kurie skaičiuoja žmonių srautus ir duomenis apie juos pateikia elektronine forma. Ši technologija gali būti aktuali ne tik prekybos centrams, bet ir oro uostams, muziejams, ligoninėms, kitoms viešosioms įstaigoms.

„Pakabintas aparatas surenka duomenis apie žmonių srautus, taip pat pateikia juos kompanijos atstovams debesyje. Priklausomai nuo to, kiek mūsų gaminamų aparatų prikabinta, galima palyginti vieno stendo, lentynos rezultatus su kitų stendų ir lentynų rezultatais, skirtingas produktų kategorijas. Apibrėžiant paprasčiau, mes siūlome „Google analytics“ realiam pasauliui“, – sakė vienas kompanijos „Semseye“ įkūrėjų Andrius Ojeras.

Apie tai, kaip veikia technologija, plačiau galite pamatyti šiame filmuke.

„Kol kas sprendimus verslas galėjo priimti tik pagal klientų duomenis, t. y. pagal tai, kiek produktų nupirkta, tačiau tai – rungtynių dėl klientų pabaiga. Mūsų sukurta technologija leidžia sekti, kaip ir kodėl kinta klientų pasirinkimai ir pagal tai formuoti pardavimų strategiją“, – pasakojo A. Ojeras.

Startuolis dirba su bendrove „Teo“, kuri šiuo metu yra vienintelis pardavimo kanalas Lietuvoje.

Praėjusiais metais kompanija tapo viena iš kelių startuolių, kuriuos daiktų interneto akseleratoriuje „Challenge up!“ įvertino „Intel“, „Cisco“ ir „Deutsche Telekom“. Gali būti, kad netrukus ir šios kompanijos pradės siūlyti lietuvių startuolių produkciją savo rinkoms.

Tai – dar ne visos naujienos: kompanija prieš keletą dienų tapo „Google“ kompanijos kuriamos „Edystone Beacon“ technologijos sertifikuotais gamintojais. Kaip minėjo A. Ojeras, tokių sertifikuotų gamintojų pasaulyje yra tik 22. Lietuviai – vieni jų.

MWC 2016 renginyje kompanija pristato savo klientų srauto nustatymo technologiją, taip pat bendrauja su potencialiais partneriais bei bandys užkariauti investuotojų širdis.

Lietuvių startuolį galima rasti „Deutsche Telekom“ stende, kur jis pristatomas kaip potencialus šios kompanijos partneris.

„Renginys kokybiškas, nes čia sprendžiami partnerystės klausimai, aptariamas startuolių potencialas, taip pat galima susirasti investuotojų. Lyginant su kitomis konferencijomis ar prisistatymais, kuriuose teko dalyvauti, čia „pieštukų medžiotojų“ daug mažiau. Stendą dažniausiai aplanko tik tie žmonės, kuriems jį reikia aplankyti ir kurie yra suinteresuoti pabendrauti, kiek daugiau sužinoti apie technologiją“, – sakė A. Ojeras.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (175)