Paslaugų tiekimas atnaujintas atlikus vidinį sistemos patikrinimą, įdiegus papildomus saugiklius ir užtikrinus, kad ankstesnės galimybės perimti informaciją nebėra, rašoma pranešime spaudai.

Trečiadienio rytą, siekdama apsaugoti klientų asmens duomenis, galimybę naudotis šiomis mokėjimo paslaugomis laikinai apribojo pati įmonė. Tai padaryta paaiškėjus, kad galimai iškilo rizika, jog mokėjimo metu tam tikri klientų duomenys galėjo tapti prieinami trečiosioms šalims.

„Tele2“ neturi informacijos, ar tokių atvejų buvo, tačiau klientų ir jų asmens duomenų saugumas yra didžiausias įmonės prioritetas, todėl ir buvo nuspręsta apriboti kai kurių paslaugų teikimą.

„Tele2“ atsiprašo klientų už patirtus nepatogumus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)