„Teo“ prekės ženklus jungia į vieną, diegdama lengviau ir patogiau valdomas, tarpusavyje susietas naujos kartos paslaugas. Naudodama vieną vardą bendrovė taip pat nori jas aiškiau pristatyti privatiems ir verslo klientams, rašoma pranešime spaudai.

Nuo atskirų interneto ir televizijos paslaugų ženklų prie vieno bendro pereiti paskatino ir tai, kad klientams siūloma vis daugiau integruotų interneto ir televizijos galimybių. Interaktyviosios televizijos klientai iš TV ekrano gali naudotis interneto turiniu, o interneto vartotojai televiziją gali žiūrėti per kompiuterius ir išmaniuosius įrenginius.

Nuo kovo 5 dienos „Teo“ keičia ir interaktyviosios televizijos meniu – klientai TV turinį galės valdyti patogiau ir intuityviau, lengvai susirasti norimas programas ir vaizdo įrašus. Naujajame televizijos meniu klientams taip pat pristatoma naujovė, leidžianti kontroliuoti vaikų prie televizoriaus praleidžiamą laiką.

Bendrovės „Teo“ išmaniosios televizijos klientų tyrimas atskleidė, kad per praėjusius metus įvyko TV žiūrėjimo įpročių lūžis – išmaniųjų TV galimybių naudojimas tampa masiniu. 2013 m. vien TV įrašų peržiūrų padaugėjo 2,3 karto.

TV įrašais, galimybe prasidėjusią laidą žiūrėti nuo pradžių, „YouTube“ ir kitomis naujovėmis dabar nuolat naudojasi maždaug kas antras (45 proc.) interaktyviosios „Teo TV“ žiūrovas. Bendrovės ekspertai prognozuoja, kad įdiegus naująjį išmaniosios TV meniu, tokių klientų dalis per dvejus metus išaugs 1,8 karto iki 80 procentų.

Netolimoje ateityje išmanioji „Teo“ televizija bus papildyta išskirtine naujove – galimybe jungtis prie savo failų talpyklos internete „Saugykla“. Ši paslauga jau testuojama ir neilgai trukus klientai tiesiai TV ekrane galės peržiūrėti virtualioje failų saugykloje turimus įrašus, fotografijų archyvą.

„Norime klientams siūlyti vis daugiau vertės, išskirtinių galimybių. Pastebime, kad žmonės jau labai aktyviai taiko pažangiausias TV ir interneto naujoves savo kasdieniame gyvenime. Sieksime, kad mūsų klientai šias technologijas valdytų intuityviai, lengvai ir patogiai“, – teigia „Teo“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.

Nuo balandžio mėnesio daliai „Teo“ klientų didės interneto sparta, į vidutinės ir didžiausios interneto spartos paslaugų krepšelius bus įtraukiama daugiau papildomų paslaugų. „Teo“ interneto paslaugų krepšelius papildys „Teo Wi-Fi“, „Saugyklos“, ir „Interneto apsaugos“ paslaugos, kuriomis klientai galės naudotis be papildomų mokesčių. Šios siūlomos papildomos vertės paslaugos klientams bus teikiamos priklausomai nuo jų pasirinkto mokėjimo plano.

„Teo“ prekės ženklų pokyčiai prasidėjo dar prieš metus, kai balso telefonijos paslaugą imta sieti su „Teo“ prekės ženklu, pavadinimas „Zebra belaidis mieste“ pakeistas į „Teo Wi-Fi“.

Šiuo metu „Teo“ interneto paslaugomis naudojasi 431 tūkstantis, televizijos paslaugomis – 172,3 tūkstančio klientų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (86)