TEO LT informuoja, kad klientams nereikia užsisakyti naujo mokėjimo plano arba pasirašyti sutarties. Nuo vasario mėnesio mokėjimo planas bus įjungtas automatiškai.

Be to, bendrovė žada metus taikyti 100 proc. nuolaidą pokalbiams savo tinkle.

Ką daryti tiems vartotojams, kurie nesutinka mokėti 23 litų per mėnesį ir norėtų visiškai atsisakyti TEO LT paslaugų?

Tokie žmonės privalo ateiti į artimiausią bendrovės klientų aptarnavimo centrą ir parašyti prašymą.

„Jeigu jūs tiesiog nedarysite nieko ir nemokėsite mokesčio, ryšys bus atjungtas po trijų mėnesių, o skolos išieškojimas perduotas antstoliams“, - aiškino bendrovės klientų informavimo centro operatorė.

Kaip DELFI teigė TEO LT atstovas spaudai Antanas Bubnelis, laikino atjungimo su įeinančiu ryšiu paslauga jau tapusi reliktu, ji bendrovei yra nuostolinga, todėl paslaugos nuspręsta atsisakyti.

„Manome, kad mūsų klientai, kurie iki šiol tik priimdavo skambučius, norės ir vėl turėti galimybę paskambinti“, - sakė A. Bubnelis.

Paklaustas, ar bendrovės klientų aptarnavimo centrai pajėgs aptarnauti visus klientus, norinčius atsisakyti paslaugų, A. Bubnelis vylėsi, kad tokių žmonių nebus labai daug. Be to, pasak atstovo, prašymą atjungti telefoną galima atsiųsti paštu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją