Poveikį šių metų pajamoms, kaip ir ankstesniais laikotarpiais, turėjo mažėjančios įplaukos iš balso telefonijos, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

Tiesa, esama ir rodiklių, kuriais „Teo LT“ gali džiaugtis: auga išmaniosios televizijos ir interneto paslaugų klientų kiekis, dėl organizacijos restruktūrizacijos didėja veiklos efektyvumas.

Bendrovė pranešime spaudai tikina, jog naujų išmaniosios televizijos klientų priviliojo atnaujintas meniu – per metus šios paslaugos naudotojų kiekis augo 16,6 proc., o bendras išmaniosios ir skaitmeninės televizijos paslaugų klientų skaičius birželio pabaigoje sudarė 176,4 tūkstančio. Be to, nuo birželio klientai, besinaudojantys ir „Teo LT“, ir „Omnitel“ paslaugomis, gali naudotis „Interneto.tv“ paslaugomis savo išmaniuosiuose įrenginiuose.

Interneto paslaugų naudotojų kiekis auga dėl šviesolaidinio interneto plėtros. Skaičiuojant kartu su belaidžio interneto „Teo Wi-Fi“ klientais, per metus interneto klientų padaugėjo 17,6 proc. ir birželio pabaigoje šiomis paslaugomis naudojosi 463,6 tūkst. klientų.

Vis daugiau dėmesio „Teo LT“ skyrė IT paslaugų plėtrai. Pirmąjį šių metų pusmetį bendrovei atidarius internetinę parduotuvę, kompiuterinės ir namų elektroninės įrangos pardavimai paaugo trečdaliu.

„Metų pradžioje atnaujinome dalį savo paslaugų ir jau matome šių pokyčių rezultatus: geriausias naujovių įvertinimas yra augantis klientų skaičius ir palankūs jų atsiliepimai. Net ir traukiantis šalies telekomunikacijų rinkai, „Teo LT“ rezultatai gerėja daugelyje veiklos sričių“, – komentavo „Teo LT“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.

Birželį įsigaliojus naujai „Teo LT“ organizacijos struktūrai, dukterinių bendrovių BDC ir „Lintel“ veikla tapo labiau integruota į „Teo LT“ veiklą. Daugelis BDC dirbusių specialistų nuo birželio mėnesio dirba „Teo LT“ padaliniuose.

„Metų pradžioje įgyvendinta efektyvumo didinimo programa ir birželį įdiegti struktūros pokyčiai leis sparčiau reaguoti į klientų poreikius, kurti paprastai naudojamas paslaugas ir sprendimus. Pertvarka taip pat padės siekti geresnių rezultatų ilguoju laikotarpiu“, – sakė K.Šliužas.

Pertvarka lėmė, kad 2014 metų pirmojo pusmečio bendros veiklos sąnaudos, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, mažėjo 5 procentais, o EBITDA marža sudarė 42,8 procento. Praėjusiais metais pastarasis rodiklis siekė 42,6 procento.

Bendrovės pajamos iš interneto paslaugų per pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 26,9 proc., iš duomenų perdavimo ir su tinklu susijusių paslaugų – 11,6 proc., iš IT paslaugų – 8,5 proc., o iš televizijos paslaugų – 8,9 procento bendrų įmonės pajamų. Pajamos iš balso telefonijos paslaugų sudarė 40,4 proc., o iš kitų paslaugų – 3,6 proc. bendrų 2014 metų pirmojo pusmečio pajamų.

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Teo LT“ rinkos dalis pagal pajamas iš interneto prieigos paslaugų 2014 metų pirmąjį ketvirtį buvo 45,8 proc., o iš mokamos skaitmeninės televizijos paslaugų – 42,1 procento. „Teo LT“ rinkos dalis iš fiksuotojo telefono ryšio paslaugų pirmąjį 2014 metų ketvirtį sudarė 93,8 procento.

Per pirmus šešis šių metų mėnesius įmonė investicijoms skyrė 36 mln. litų. Daugiausia ji investavo į pagrindinį ir naujos kartos šviesolaidinės prieigos tinklus –32 mln. litų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (40)