Tiesa, tyrimas parodė, kad interneto svetainės, iš kurių galima parsisiųsti muzikos kūrinių, iš esmės neprisideda prie negarsių ar naujų grupių populiarinimo.
Tyrimas rodo, kad tokio pobūdžio svetainės tampa alternatyva radijo stotims – jose klausomasi muzikos.
Tyrimą, kokią muziką dažniausiai siunčiasi klausytojai, atliko viešųjų ryšių agentūros PRS vyriausiais ekonomistas Willas Pageas ir kompanijos „Big Champagne“ vadovas Ericas Garlandas.
Tyrėjai norėjo išsiaiškinti, ar (piratinis muzikos kūrinių) siuntimasis turi įtakos muzikos rinkai ir muzikos kūrinių pardavimui.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją