Kanadietis Richardas Wigandas nufilmavo ir į „Youtube“ patalpino filmuką, kuriame demonstravo, kaip naudojant standartinėje komplektacijoje buvusį kroviklį apdegė jo „Samsung Galaxy S4“ lizdas. Socialiniuose tinkluose pradėjus plisti įrašui, šis atvejis susilaukė nemažai atgarsių visuomenėje.

Jaunuoliui susisiekus su „Samsung“, šios bendrovės atstovai sutiko pakeisti savaime užsidegusį telefoną, tačiau tik su sąlyga, kad R. Wygandas iš „Youtube“ pašalins savo filmuką ir sutiks su kitais itin nemaloniais bendrovės reikalavimais, todėl netrukus „Youtube“ atsirado dar vienas filmukas, kuriame jis atvirai išdėstė, kokius reikalavimus jam pateikė „Samsung“.

Pilną „Samsung“ laišką su reikalavimais rasite čia.

Panašu, kad „Samsung“ siekia nutildyti klientą, kurio telefonas veikė „ne taip, kaip numatyta“ bei pašluoti problemą po kilimu. Tačiau tai, kas pateko į internetą, iš jo neišnyksta taip paprastai – R. Wygando filmukus internete peržiūrėjo jau daugiau nei pusantro milijono žmonių. Nenuostabu, kad tarp filmuką peržiūrėjusių buvo ir „Nokia“ atstovai, nusprendę parodyti, kaip iš tikrųjų turėtų dirbti klientų aptarnavimo skyrius, rašo thewp-hub.com.

Suomijos bendrovės JAV padalinys R. Wygandui pasiūlė per mikrotinklaraščių svetainę „Twitter“ pasiūlė susisiekti ir susitarti dėl „Galaxy S4“ iškeitimo į „Nokia Lumia“, tačiau išaiškėjo, kad su R. Wygandu teks bendrauti Kanados padaliniui, todėl situacija dar sprendžiama.


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)