Jungiantis prie šių programėlių puslapiai neatveriami. Kaip galima matyti tinklalapyje downdetector.com, daugiausia sutrikimų užfiksuota būtent po 18 valandos. Neveikia ir „Messenger“ programėlė.
Apie 19 val. ėmė strigti ir „Google“ naršyklės veikla. Apie tai taip pat praneša downdetector.com.
Vėliau pranešimų apie sutrikimus ėmė mažėti, tačiau socialinių tinklų veikla buvo sutrikusi.
Naktį iš pirmadienio į antradienį, apie 00:50 Lietuvos laiku, „Facebook“, jungiantis per „Google Chrome“ ir „Microsoft Edge“ naršykles, vis dar neveikė.
Naršyklėje bandant prisijungti prie „Instagram“, ekrane rodomas 5xx Server Error simbolis.
Kaip praneša portalas „The Verge“, tikėtina, kad problema susijusi su feisbuko ir kitų jam priklausančių produktų domenų vardų sistema – DNS (Domain Name System – angl.).
Manoma, kad kol tas tai yra ilgiausiai trunkantis „Facebook“ korporacijos produktų veiklos sutrikimas istorijoje, trunkantis jau daugiau nei keturias valandas visame pasaulyje.
Ta proga „Twitter“ (žinoma, socialiniame tinkle „Twitter“) pasidalijo ironiška žinute: „Labas tiesiogine žodžio prasme visi.“
Kaip praneša interneto svetainių sutrikimus registruojantis puslapis downdetector.com, per mažiau nei pusvalandį užfiksuotas staiga išaugęs „Facebook“ veiklos sutrikimų kiekis visame pasaulyje. „Facebook“ neveikia jau daugiau nei tris valandas.
Vartotojai iš viso pasaulio praneša, kad neveikia ne tik „Instagram“, „Facebook“, bet ir „WhatsApp“, „Google Play Store“ programėlės.
Kaip praneša naujienų portalas „Independent“, daugiausia problemų pranešama dėl „Facebook“ korporacijai priklausančių programėlių – „Instagram“, „WhatsApp“ ir, žinoma, paties „Facebook“. Sutriko ir kita „Facebook“ produkcijos veikla, pavyzdžiui, „Facebook Workplace“.
„Facebook“ atstovas Andy Stone'as tviteryje atsiprašė už techninius nesklandumus, tačiau nepranešė, kada problemos bus išspręstos: „Žinome, kad kai kurie vartotojai turi problemų bandydami prisijungti prie mūsų programėlių ir kitų produktų. Dirbame, kad kuo greičiau grąžintume viską į normalią būseną, ir atsiprašome už nepatogumus.“ Apie „Instagram“ ir „WhatsApp“ sutrikimus tviteryje taip pat pranešta.
Lankytojai, norėdami patekti į „Facebook“, išvysta įrenginio ekrane žinutę, kad naršyklė negali prisijungti prie svetainės. Programėlės „WhatsApp“ ir „Instagram“ veikė, tačiau naujausios informacijos nerodė. Vartotojai taip pat negali parašyti, siųsti ir gauti žinučių.
Vos per pirmąjį pusvalandį nuo „Facebook“ sutrikimų pradžios vien tik svetainėje downdetector.com užfiksuota daugiau nei 80 tūkst. pranešimų. Jų kiekis sparčiai kilo.
Anot „Independent“, kaip rodo praeityje užfiksuoti „Facebook“ sutrikimai, tokiais atvejais sutrinka visos šiai kompanijai priklausančios skaitmeninės produkcijos veikla. Be to, kompanija net ir įvykus dideliems techniniams keblumams apie savo problemas kalba ir informuoja mažai. Po to, kai problemos išsprendžiamos, apie jas kompanija nelinkusi daugžodžiauti.
Dar 2019 m. portale „The Verge“ buvo publikuota informacija, kurioje cituojamas „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas. Jo teigimu, tokie sutrikimai yra „rimtas reikalas“ ir tokios problemos vartotojus verčia naudotis konkurentų socialinių tinklų platformomis.
Deja, bet po tokių atvejų susigrąžinti vartotojus sudėtinga, o kartais ir neįmanoma.
Tikėtina, kad tiek kilusios problemos, tiek jų sprendimo būdai yra vertinga ir brangi kompanijos paslaptis. Pavyzdžiui, po to, kai 2019 metais kompanija patyrė vieną didžiausių techninių problemų, „Facebook“ atstovai pranešė tik tiek, kad juos „ištiko problema“ vykdant „įprastas priežiūros operacijas“.
Apie spalio 4 dieną įvykusius sutrikimus pranešama iš visų pasaulio kontinentų – nuo JAV iki Vidurio Azijos ir Australijos.
Pildoma.