Pranešime žiniasklaidai tvirtinama, kad pagrindą šio filmo visatai paklojo klasikinis, strateginis žaidimas „Warcraft - Orcs vs. Humans“ . Tiesa, 1994 metais pasirodęs žaidimas turėjo gan ribotą siužetą, tačiau žaidimo populiarumas neblėso, priešingai - tik augo, o kartu plėtėsi ir „Warcraft“ pasaulio istorija.

Serijos raidos kulminacija buvo pasiekta kai pasaulį išvydo kultinis, daugelio žaidėjų mėgiamas žaidimas „World of Warcraft“, kuris populiarumo viršūnėje buvo žaidžiamas daugiau nei 12 milijonų žmonių.

„Warcraft: Pradžia“ Lietuvos kino teatruose bus rodomas nuo birželio 10 dienos. Ši juosta pagrįsta pirmame serijos žaidime matytais įvykiais, tačiau kaip pasakoja žaidimo gerbėjai, ji yra aktuali visiems kada nors susidūrusiems su „Warcraft“ pasauliais. Šiandien „Blizzard“ savo gerbėjams siūlo dešimtis tūkstančių metų siekiančią pasaulio istoriją, tačiau žaidimuose atspindėta dalis tesiekia kelis dešimtmečius. Iš pažiūros klestinti ir taiki žmonių karalystė staiga patiria demonišką Orkų invazija. Orkai — žaliaskūriai, karingi milžinai, sprunkantys iš mirštančios planetos pradeda neregėto mąsto puolimą. Filmas pasakoja apie šį pirmą dokumentuotą žmonių ir orkų susidūrimą, o taip pat ir apie naujosios Ordos gimimą, kuriai pamatą pakloja pagrindiniai filmo veikėjai.

2004–aisiais startavęs „World of Warcraft“ buvo didžiausias ir populiariausias internetinio vaidmenų žanro žaidimas pasaulyje. Piko metu šis žaidimas buvo žaidžiamas daugiau nei 12 milijonų žmonių ir, nepaisant garbaus amžiaus, „World of Warcraft“ tebėra vienas populiariausių savo žanre ir tai neturėtų stebinti, nes žaidimas užkūrė tikrų tikriausią beprotybę pramogų industrijoje. „Warcraft“ žaidimuose esantis Azeroto pasaulis tapo neatsiejama kasdienės kultūros dalimi - žaidimas nuolat buvo minimas populiariausiose pokalbių ar satyros laidose, o pasaulinio garso žvaigždės viena po kitos prisipažino, kad turi avatarus fantastiniame pasaulyje. Robin Williams, Mila Kunis, Vin Diesel, Jimmy Fallon ar Ben Affleck tai tik keletas garsenybių, atvirai pasakojusių apie savo nuotykius Azerote.

Apie šį pasaulį viešai prabilo ir keletas Lietuvos garsenybių.

„Azerotas buvo tapęs tokiais pat realiais ir svarbiais pokalbio elementais, kaip realybė ir tai užtvirtino „Blizzard“ sėkmę bei solidžią vietą visoje žaidimų industrijos istorijoje“ — teigia žaidimų kritikas Artūras Rumiancevas. Pasak Artūro, iki „Warcraft“ fenomeno, visuomenėje atviri pokalbiai apie nuotykius pramanytame pasaulyje buvo ypač reti, todėl „World of Warcraft“ turi būti vertinamas ir kaip kultūrinis ar socialinis fenomenas. „Šiandien pasaulyje gyvena dešimtys milijonų žmonių, kurių kiekvieno atmintyje yra dalelė Azeroto. Ne tik tai. Azerotas paklojo pamatus milijonams draugysčių visame pasaulyje. Kažkuria prasme šio žaidimo fanai primena veteranus - galbūt jie nebegalvoja apie žaidimą kasdien, bet pasodinkite prie vieno stalo du buvusius žaidimo gerbėjus ir pamatysite, kad po akimirkos jie bendraus taip, it būtų pažįstami visą gyvenimą“ — šypteli žaidimų kritikas. Pasak Artūro, būtent šios žaidimo savybės yra vienas tvirčiausių argumentų, dėl kurių žaidimo gerbėjai jaučiasi taip, lyg privalėtų pamatyti filmą.

Kompiuteriniuose žaidimuose gimusios visatos ir istorijos kino ekranus pasiekia jau ne pirmą kartą. Iki šiol būta keliolikos bandymų, kurių tarpe galima išskirti keletą santykinai sėkmingų projektų - „Kapų plėšikė“, „Persijos Princas“, „Hitmanas: Agentas 47“. Tačiau dauguma tokių filmų būdavo niekam tikę, o tai lėmė daugybė smulkių veiksnių, kurių svarbiausias —žaidimo visatos kūrėjai paprastai nedalyvaudavo kūrybos procese, trūko dėmesio detalėms ar suvokimo, kas pavertė žaidimo visatą populiaria. Galiausiai ekranus pasiekdavusi juosta niekuo nesudomindavo kino žiūrovų ir supykdydavo paties žaidimo gerbėjus.

„Norisi tikėti, kad „Warcraft“ šiuo aspektu bus išskirtinis“, — sako Vaidas Mikelskas, gerai žinomas Youtube laidų vedėjas ir nuolatinis Azeroto gyventojas. „Žaidimo kūrėjai „Blizzard“ gan kruopščiai rinkosi žmones su kuriais dirbs, jie taip pat bendradarbiavo ir rašant scenarijų. Žinau, kad JAV jau vyko pirmosios peržiūros ir tradiciniai kino kritikai filmą vertina ne ypač palankiai, bet man tai nė motais. Dalis kritikų neturi ryšio su žaidimo pasauliu, todėl daugybė mielų niuansų tiesiog galėjo praslysti pro akis. Žaidimo gerbėjai šiame filme tikisi daugybės dalykų, kurių nesuvoks kiti salėje sėdintys žmonės, bet ar ne tas pats vyksta su kitais fantastiniais pasauliais? Kas vienam yra epinė kelionė, kitam maloni, klišėmis apaugusi pasakaitė prieš miegą“ — sakė Vaidas.

„Warcraft: Pradžia“ jau startavo dvidešimtyje pasaulio valstybių ir pirmieji skaičiai rodo, kad šalyse, kuriose buvo stiprios žaidėjų bendruomenės, filmo premjera tai atspindi. Gegužės 26 pradėtas rodyti kino filmas pateko į istoriją, kaip geriausias šių metų startas Vokietijoje, antras geriausias Rusijoje ir trečias geriausias Švedijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)