Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad daugiau nei 590 mln. JAV dolerių pajamų per metus gaunanti Baltarusijos kompanija pasirinko „Paysera“, kaip mokėjimų partnerį Baltijos šalims.
Kompanija „Wargaming“ yra sukūrusi gerai žinomą žaidimą „World of Tanks“, kuris ir atvedė ją į sėkmę. Šiai dienai šių „tankučių“ žaidimas turi daugiau nei 110 mln. registruotų žaidėjų visame pasaulyje. Po šios sėkmės kompanija išleido dar tokio pat tipo žaidimus „World of Warplanes“ ir „World of Warships“.
Užsimezgė partnerystė
„Paysera“ verslo vystymo vadovas Daumantas Barauskas tikina: „Mes džiaugiamės, kad „Wargaming“ nusprendė tapti mūsų klientu ir tikime, kad didžioji dalis atsiskaitymų mūsų regione vyks būtent per Paysera. Mes ne tik suteiksime galimybę atsiskaityti per Paysera sąskaitą ar naudojant elektroninę bankininkystę, bet ir fizinėse vietose: „Maxima“, „Lietuvos paštas“, „Perlo paslaugos“, „Narvesen“.
Bendradarbiavimo pradžiai paminėti liepos 12-16 dienomis rengiama akcija, kuomet visi perkantys pasirinkę vieną iš „Paysera“ siūlomų atsiskaitymo būdų, papildomai gaus iki 15 proc. daugiau taškų.
„Patys žaidimai yra nemokami, tačiau norint gauti privilegijų reikia įsigyti virtualių taškų, kurių akcijos metu atsiskaitant per Paysera gaus daugiau“, – pasakoja D. Barauskas.
Iš Baltarusijos į pasaulinę rinką
Pirmasis „Wargaming“ biuras buvo įkūrėjo Viktoro Kislyj ir jo brolio butas Minske, tačiau dabar kompanija įsikūrusi 15-oje biurų visame pasaulyje.
Nuo 2008 metų, kuomet kilo žaidimo idėja apie tankus, „Wargaming“ išsiplėtė nuo mažiau nei 100 darbuotojų iki 4000.
Pati kompanija gyvuoja jau 18 metų, tačiau didysis proveržis įvyko tik 2010 metais, kuomet išleido žaidimą „World of Tanks“.