„Stipriname pajėgas kuriant technologijas, agreguojančias renginius ir pasirodymus. Naujasis mūsų portalas leis mums šią veiklą vykdyti efektyviau“, - sakė startuolio bendraįkūrėjis ir generalinis direktorius Rytis Vitkauskas.
Anot jo, ketinama „Yplan“ paversti renginių turgaviete. „Pastaruosius kelis mėnesius labai sunkiai dirbome. „Yplan“ labai smarkiai evoliucionuos“, tikina R. Vitkauskas. Anot jo, programėlėje atsiras daugiau socialinių funkcijų, suteiksiančių galimybę pateikti savo nuomonę ar sužinoti, ką veiks jų draugai. Be to, verslo klientams bus siūloma naudotojų analitiniai įrankiai.
Bendrovė „Yplan“ buvo įsteigta Londone, bet savo veiklą išplėtė ir JAV – atidarė biurą Niujorke ir informuoja apie renginius šiame mieste, San Franciske, Las Vegase bei Londone. Iš 20 Niujorke dirbusių žmonių jau dabar liko tik 6, o iki metų pabaigos ketinama atleisti dar du žmones – daugiausiai tai yra tiesioginius pardavimus vykdę vadybininkai, kurių poreikis sumažėjo dėl savitarnos galimybės. Bet už tai daugiau dėmesio skirta inžinieriams ir kitiems specialistams, kurie reikalingi savitarnos svetainės kūrimui.
Dar 50 bendrovės darbuotojų dirba Londone.
Didesnę dalį iš investuojamųjų 24 milijonų skyrė jau anksčiau bendrovę finansavę fondai - „Octopus Investments“, „Wellington Partners“ ir „General Catalyst“. Prie jų prisidėjo „Nokia Growth Partners“ - nauja, „Nokia“ įsteigta, bet nepriklausomai veikianti investicijų bendrovė.
Anot R.Vitkausko, „Yplan“ augimas per praėjusius metus buvo 300 procentų. Dabar programėlė atsisiųsta daugiau nei milijoną kartų. Bendrovė turi apie 1000 klientų – renginių organizatorių ir pramogų įstaigų. Vienas iš šių klientų yra „Apple“, per „Yplan“ siūlantys bilietus į savo „iTunes Festival“. Renginių paskelbimas per „Yplan“ yra nemokamas, bet bendrovė gauna komisinius už kiekvieną per programėlę nupirktą ar užsakytą bilietą.