Projektui artėjant finišo link ir jachtai per 7 mėnesius jau surinkus virš 13 tūkst. jūrmylių (apie 25000 km), jame dalyvavusios įgulos susirinko pasidalinti įspūdžiais iš kitoje pasaulio pusėje esančių Ramiojo vandenyno salynų. Jachtos maršrutas projekto metu driekėsi įspūdingiausiomis Ramiojo vandenyno akvatorijomis ir salynais. Įgulos turėjo progą aplankyti Galapagų salyną, Markizų salas, Prancūzų Polineziją, Havajus, Fidžį, Vanuatu, Kiribatį.
Horno kyšulį ketinančiai apiplaukti įgulai vakaro metu buvo įteikta simbolinė vėtrungė. Įgula ją ketina iškelti labiausiai į Pietus nutolusioje gyvenamoje Pitt saloje Ramiajame vandenyne.
„Toks etapas yra ir iššūkis, ir svajonė kiekvienam buriuotojui. Ne tik dėl to, kad ketiname apsukti Horno kyšulį, bet ir dėl to, koks ilgas bei pavojingas kelias laukia iki jo. Jei gamtos sąlygos leis, šio etapo metu galėsime ir kitoje pasaulio pusėje, Naujosios Zelandijos Pitt saloje, palikti lietuvišką pėdsaką. Ši sala nedidelė, joje gyvena vos keliasdešimt gyventojų, tačiau visi ten apsilankę užsuka į vietos viešbutį, kurio teritorijoje ir stovės mums padovanota Alberto Krajinsko sukurta bei Arūno Rimdeikos sumeistrauta vėtrungė“, – teigė etapo kapitonas Paulius Kovas.
Šventinio vakaro metu buvo pasveikinti projekto nuotraukų konkurso nugalėtojai. Jiems buvo įteiktos projekto informacinio partnerio „National Geographic Lietuva“ 2018 metų prenumeratos.
Naujienų portalo „DELFI“ atstovai įteikė padėką projekto organizatoriams, mat būtent šio projekto straipsniai apie įspūdžius skirtingų etapų bei Okeanijos salų buvo vieni skaitomiausių vasaros metu.
„DELFI“ drąsiai leidosi kartu su kitais nuotykių ieškotojais į kelionę legendine jachta „Ambersail“.
„Siekėme savo plačiai auditorijai papasakoti istorijas iš „Kitos pasaulio pusės“. Labai džiaugiuosi, kad netradicinis turinio projektas, kurio metu DELFI komandos žurnalistai patys išbandė buriavimą, aplankė nebūtas salas, patyrė ir šilto, ir šalto, sulaukė didžiulio skaitytojų susidomėjimo. „Kitoje pasaulio pusėje“ pabuvojo daugiau kaip 270 tūkstančių lietuvių! Nepamirštami kadrai, straipsniai ir vaizdo įspūdžiai buvo peržiūrėti daugiau 1,2 milijono kartų! Tikiu, kad kartu prie šios virtualios kelionės DELFI“ portale prisijungusiems skaitytojams atvėrėme naujus horizontus ir parodėme, kaip toli galime nuplukdyti Lietuvos vardą“, – teigė projekto partnerių DELFI rinkodaros skyriaus vadovė Kristina Valaitytė.