Kaip sako „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė, iš tiesų labai svarbu padėkoti klientams, nes būtent jie leidžia verslui sėkmingai gyvuoti ir siekti savo tikslų: „Mūsų prekybos centruose kasdien lankosi tūkstančiai žmonių, kurių norai, poreikiai, nuomonė – mums rūpi. Pavyzdžiui, vis didesnė visuomenės dalis atsigręžia į gyvūnų gerovę. Mes į tai reaguojame – šiais metais „Iki“ pirmieji savo kulinarijos gamyboje atsisakė vištų kiaušinių, auginamų narvuose“.
Daug pasaulinių švenčių yra kilusios ne iš Lietuvos: Boso dieną, kurią švenčiame bemaž dešimtmetį, sugalvota JAV, Valentino diena – Italijos romantikų nuopelnas, ir Lietuvoje išpopuliarėjo tik prieš 20 metų. Visgi, manoma, kad kliento dienos idėja gimė lietuviams verslininkams, o šiandien vis didesnio populiarumo sulaukia ir visame pasaulyje.
„Delfi“ laidų vedėja Kornelija Jasiūnaitė šią dieną apsilankė viename „Iki“ prekybos centrų sostinėje. Pirkėjai buvo ne tik puikiai nusiteikę, tačiau atskleidė, kokia apsipirkimo patirtis jiems yra gera. Pasirodo, jei vieniems esminis kriterijus didelis prekių pasirinkimas, kitiems – malonus aptarnavimas, tretiems – švara. Vilniečių taip pat pasiteiravome, ar karantino laikotarpiu jie įvertino, koks mums reikalingas ir svarbus yra pardavėjų darbas? Klientų atsakymus rasite videoreportaže.