Paslaugų neužsisakė, tačiau teko sumokėti

Apie problemas su trumpuoju nr. 1337 „Delfi“ rašė 2018 ir 2020 metais. Atrodo, situacija niekaip nepasikeitė, nors, žinant vartotojų teisėmis besirūpinančių institucijų rekomendacijas mobiliojo ryšio operatoriams, problemos neturėjo kartotis.

Bet pradėkime nuo pradžių: po to, kai 2020 metais parengiau publikaciją apie nr. 1337, vis periodiškai sulaukdavau skaitytojų laiškų, kad ši schema toliau tęsiasi. Vienas toks laiškas rudenį paskatino vėl pasidomėti šia tema.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)