Žiniasklaidos planavimo ir komunikacijos agentūros „Inspired UM“ skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovė Jurgita Videikaitė Lietuvos marketingo asociacijos organizuotame renginyje „LiMA DAY KAUNAS‘19“ skaitė pranešimą tema „Prekės ženklų triger'iai vartotojų ekranuose“.
Prekės ženklų kova dėl dėmesio
Specialistė pasakoja apie vartotojų patirtis socialiniuose tinkluose, ko vartotojai tikisi ir kuo tiki, ką daryti prekės ženklams siekiant išlaikyti organišką, natūralų ir sąžiningą ryšį su vartotojais, kaip jiems užtikrinti gerąją patirtį.
J. Videikaitės pateikti duomenys rodo, kad Lietuvoje vartotojai susiduria su 272 reklamomis per dieną: „Paprastai žmonės 12 iš jų gali atpažinti spontaniškai, visa kita jiems susivelia. Jei kažkokiu būdu padedama prisiminti, tada gali atpažinti 80. Bet ir reklamų, ir prekės ženklų yra daugiau, ypač socialiniuose tinkluose.“