D. Montvila pabrėžė, kad CMO turi specialią rolę – sugebėjimą panaudoti derybų elementus tiek bendraujant įmonės viduje, tiek su išorės partneriais.
Vidinės derybos
Ko verslas tikisi iš rinkodaros vadovo (CMO)? „Įmonės viduje – kad CMO bus geru klausytoju, sugebančiu išklausyti ir klausant suprasti tikrąją verslo problemą, o CMO derybininko įgūdžiai padės įtikinti vidinius ar išorinius užsakovus ir gauti maksimalią naudą iš partnerių ar tiekėjų“, – „LiMA CMO Summit“ konferencijoje kalbėjo „Ignitis“ direktorius ir valdybos pirmininkas Darius Montvila, kuris plėtojo pranešimą, pasitelkdamas visiems gerai atpažįstamų vadovų – Donaldo Trumpo ir Angelos Merkel – politinių santykių pavyzdį. D. Trumpas pagal šią analogiją užima generalinio direktoriaus rolę, o A. Merkel – CMO, kitaip tariant, rinkodaros vadovės.