Jeigu senieji „Passat“ pasižymėjo defektais, kurie dabar yra gerai žinomi ir sutvarkomi (bet už didelius pinigus), pavyzdžiui, rūdijantis kėbulas, alyvą leidžiantys varikliai ar gendančios pavarų dėžės, B8, prekyboje pasirodęs nuo 2014-ųjų, yra kur kas patikimesnis nei šio modelio pirmtakai. Be to, „Volkswagen Passat“ kaina gerokai sumažėjo. Tikriausiai dėl didelio panašių automobilių asortimento – konkurencija turi įtakos kainoms.
Patogus ir erdvus
Aštuntos kartos „Passat“ dizainas faktiškai liko toks pat, tik gamintojas pasitelkė keletą nedidelių gudrybių, kad padarytų šį automobilį universalesnį. Palyginti su ankstesne karta, B8 yra truputį platesnis ir žemesnis, o ratų bazė pailgėjo beveik aštuoniais centimetrais. Labiausiai į akis krinta variklio dangčio linijos, siauresni žibintai ir dailios grotelės. Viduje ortakiai išdėstyti taip, kad automobilio priešais vairuotoją ir priekyje sėdintį keleivį sukuria liniją, kuri papildo interjero dizainą, tačiau bendra salono išvaizda vis dar konservatyvi ir praktiška.