2013 m. pristatytas trečios kartos X5 nenusileido savo pirmtakams ir nuolat laimėdavo kontrolinius testus, nesvarbu, ar po variklio dangčiu būtų standartinis šešių cilindrų variklis, ar galingas V8.
Remiantis tuo metu Estijoje paskelbtais testų rezultatais, po dvejų metų rinkoje pasirodė dar geresnis automobilis – erdvesnis ir patogesnis antros kartos „Audi Q7“. Beje, X5 vertė atsispindėjo ir pardavimuose: 2013 m. X5 buvo geriausiai parduodamas automobilis savo klasėje – iš viso parduota 1,3 mln. vienetų, o naujosios kartos modelių pardavimų rodikliai pakilo dar aukščiau. Kasmet buvo parduodama nuo 150 000 iki 180 000 automobilių.
Dabar apie trečiosios kartos X5, pažymėtą F15 kėbulo kodu, galime pasakyti tą patį, ką apie daugelį ankstesnių BMW smarkuolių: automobilis tikrai smagus, bet jei pirksite neapdairiai, jūsų laukia kelių tūkstančių eurų remonto sąskaita.