Išmaniųjų telefonų, o ir planšečių ekranai yra jautresni smūgiams, o tinkamai apsaugoti telefoną skuba tikrai ne visi. Ne visi žino, kad apsisaugoti, dužus mobiliajam prietaisui gali paprasčiausiu būdu – apsidraudus, kad reiškia, kad bent nereiks pakratyti piniginės atsitikus nemaloniam įvykiui.

Dužo pačiu laiku: jei ne draudimas, būtų tekę pirkti naują telefoną

„Mano telefonas dužo visiškai klasikiniu buitiniu būdu: nukritęs nuo virtuvinio stalviršio. Maža to, krito jis lyg tyčia dėsningai – ne apsaugine dalimi, o tiesiai ant stiklo. Būna, kai krenta sumuštiniai geriausia jų dalimi į apačią, tai čia buvo identiškai, tik su telefonu. Pakėlus telefoną nuo žemės buvo akivaizdu, kad nors telefonas veikė, jo stiklas dužo, laikui bėgant jis dar labiau trūks ir bet jo keitimo neapsieisiu. Po praėjusio karto, kai dužo kito mūsų šeimos nario telefono stiklas, puikiai žinau, kiek kainuoja jo keitimas. Jo net nekeitėme, nes labiau apsimokėjo pirkti naują telefoną“, – įvykį prisimena klaipėdietė Jurgita Danylienė.

Pasak pašnekovės, kas buvo kitaip šį kartą, kad po pirmojo įvykio šeima kartu su namų draudimu apdraudė ir visus šeimos narių mobiliuosius prietaisus. Įmoka padidėjo labai neženkliai.

„Ar buvo nerimo dužus telefonui šį kartą? Taip, nes telefonas yra kasdienė mano darbo priemonė ir nesinorėjo nei dienai jos prarasti. Bet ar buvo nerimas dėl išlaidų, tai tikrai ne, nes žinojau, kad jų neturėsiu“, – sako J. Danylienė.

Pašnekovė juokauja, kad jos telefonas žinojo, kada nukristi: prieš tris mėnesius jie kartu su būsto draudimu apsidraudė mobiliuosius prietaisus, o po dviejų mėnesių jos telefonui, kuriam būtų suėję 2 metai, draudimas nebebūtų galiojęs. Jeigu nebūtų veikęs draudimas, J. Danylienė sako, jai būtų tekę pirkti naują telefoną.

„Kai pranešiau apie įvykį draudimui, draudimo ekspertas su manimi susisiekė dienos ar dviejų bėgyje. Gavus teigiamą atsakymą dėl apmokėjimo, susisiekiau su jų partneriais, kurie turėjo sutvarkyti telefoną. Pagal mano telefono modelį užsakė detales, kurias pristatė per vieną dieną. Mano telefono „Samsung S10E” taisymas man būtų kainavęs 250 eurų. Šį kartą man kainavo 50 eurų franšizė ir dvi valandos be telefono, kol jį pilnai sutvarkė“, – džiaugiasi ramybe klaipėdietė.

Telefonus daužome dėl labai aiškių priežasčių

Pasak „Samsung“ atstovų, multitaskingas, gravitacija, emocijos, atsisėdimas – dažniausiai pasitaikančios telefono stiklo dužimo priežastys. Dažniausia šipuliais telefoną paverčiančių priežasčių yra nevaldomos emocijos. Jei esate ramaus charakterio, sunkiai patikėsite, kiek daug žmonių supykę trenkia telefoną į sieną ar grindis. Dažniausiai po tokio pykčio priepuolio belieka rankioti šukes ir skubiai pirkti naują įrenginį. Staigus džiaugsmas taip pat nepalankus telefonams. Apimti euforijos žmonės tampa labai neatsargūs ir nebekreipia dėmesio į aplinką.

Atsisėdimas yra dar vienas kasdien atliekamas veiksmas, kuris patogus mums, bet pavojingas telefonui. Daugybė žmonių mėgsta aparatą nešiotis užpakalinėje kišenėje. Šiuolaikiniai prietaisai tokie ploni ir lengvi, kad žmonės tiesiog jų nejaučia ir sėsdamiesi pamiršta juos ištraukti. Kartais kūno svorio pakanka, kad papildomai neapsaugotas ekranas suaižėtų.

Daugybė žmonių telefonus sugadina darydami šimtą darbų vienu metu. Tyrimai parodė, kad tikimybė išmesti telefoną ypač padidėja, jei rašote žinutes eidami, kalbatės pečiu prisispaudę telefoną prie ausies ir tuo pačiu atliekate kitus veiksmus, kalbate telefonu vedžiodami šunį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją