„Rusiškų ir baltarusiškų prekių neturėjome daug, tačiau dalis mūsų pacientų buvo pripratę prie tam tikrų preparatų pavadinimų, tad šiuo metu darome viską, kad kuo greičiau galėtume pasiūlyti tokių prekių analogus ir suteikti reikalingą informaciją, – sakė UAB „Nemuno vaistinės“, valdančios „Camelia“ vaistinių tinklą, generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

– Nutraukę ryšius su Rusijos ir Baltarusijos gamintojais bei iš prekybos išėmę ten pagamintas prekes, sulaukėme ir darbuotojų, ir klientų palaikymo. Tikime, kad tokiais mažais žingsniais prisidėsime prie pagalbos Ukrainai. Šiuo metu visuose, ypač verslo, sektoriuose labai reikalingas susitelkimas, vienybė ir visapusė parama“.

„Camelia“ vaistinių tinklas Ukrainai skiria medikamentinę ir kitų, šiuo metu ypač reikalingų, priemonių paramą. Vaistai į karo zonas tiekiami per Sveikatos apsaugos ministeriją – jau pirmomis karo dienomis sukrauta antibiotikų siunta. Taip pat bendradarbiaujant su Lietuvos Raudonuoju Kryžiumi, parūpinta kitų reikalingų vaistų, medicininių priemonių žaizdoms tvarstyti ir pan.

„Karo kamuojamai šaliai labai svarbu operatyviai parūpinti tas priemones, kurių jiems šiuo metu labiausiai reikia. Vaistus ir kitas priemones taip pat labai svarbu tiekti saugiai ir atsakingai, tad paramą rūpiname centralizuotai“, – sakė A. Budrikienė.

Aušra Budrikienė

Organizacijoms, didesnius kiekius perkančioms iš UAB „Nemuno vaistinės“ didmenos, prekės parduodamos už savikainą. Vaistinėse perkantiems prekes, kurios bus skiriamos paramai Ukrainai, „Camelia“ vaistinėse taikoma speciali nuolaida.

Dėl nelaimės Ukrainoje neliko abejingi ir šio vaistinių tinklo darbuotojai. „Raginame mūsų komandos narius mums pasiūlyti kitas paramos priemones Ukrainai ir jos žmonėms – reaguojame į pagalbos prašymus. Esame pasirengę finansuoti į šalį atvykusių ukrainiečių apgyvendinimą, suteikti galimybes įsidarbinti ir kt.“, – sako „Camelia“ vaistinių tinklo atstovė.

Pasaulį apėmus COVID-19 pandemijai, vaistininkai buvo vieni iš specialistų, kurie net ir griežto karantino metu liko savo darbo vietose ir padėjo pacientams: išdavė jiems reikalingus vaistus, suteikė farmacinę paslaugą, patarė ir išklausė, kai patekimas į gydymo įstaigas, net ir dabar, išlieka apsunkintas.

„Dabar vaistininkams tenka atsakyti į nelengvus pacientų klausimus, patarti, ką vertėtų iš medikamentų turėti savo vaistinėlėse. Nemaža dalis pacientų nerimauja, tad vaistininkams juos tenka ir nuraminti, ir paguosti, – sako A. Budrikienė.

– Dėl savo ir artimųjų saugumo išsigandę pacientai nori padaryti viską, tačiau dėl panikos galima ir persistengti, netgi pakenkti savo sveikatai. Perduodami vaistininkų rekomendacijas, patariame pacientams išlikti ramiems, sekti oficialių ir patikimų šaltinių informaciją, o sveikatos klausimus patikėti gydytojams ir vaistininkams.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)