„Kovą paprastai turime nemažai tradicijų – Moterų dienos proga sveikiname savo verslo klientes, Kliento dienos proga sveikiname visus savo klientus, taip pat minime „Mezon“ gimtadienį. Šiemet mūsų darbuotojai nusprendė dovanas ir staigmenas klientams paversti dar viena paramos iniciatyva ukrainiečiams,“ – pasakoja Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Nauja pagalbos Ukrainai programa yra „Bitės“ ir „Mezon“ darbuotojų iniciatyva, kai tradicinėms šventėms skirti biudžetai, taip pat ir darbuotojų laikas, pastangos skiriami nuo karo pavojaus Lietuvoje prieglobstį radusiems ukrainiečiams. Darbuotojai patys suruošė maršrutizatorius naudojimui, pakavo, konfigūravo, keitė „WiFi“ namų interneto pavadinimą į „Slava Ukraini“.

P. Kuisys priduria, kad: „Įvairiomis formomis prisidedame prie to, kad nuo karo siaubo bėgantiems žmonėms bent šiek tiek palengvintume šį išskirtinai sudėtingą laikotarpį. Tai darysime ir ateityje. Džiaugiamės, kad ir kiti verslai, Lietuvos žmonės nelieka abejingi ir aktyviai prisideda prie paramos Ukrainai“.

Į Lietuvą atvykstantiems karo pabėgėliams bendrovė nemokamai suteikia 30 tūkstančių SIM kortelių bei nemokamą ryšį jų naudotojams. Taip pat finansiškai parėmė Lietuvos Raudonojo Kryžiaus organizaciją, o Ukrainos kariams dovanojo daugybę išmaniųjų telefonų „CAT“, kurie pasižymi ypatingu tvirtumu ir yra tinkami naudoti kovos lauke.

Ukrainoje esantiems savo klientams bei dėl artimųjų šioje šalyje nerimaujantiems žmonėms „Bitė“ suteikė nemokamų ryšio paslaugų, taip pat nemokamai teikia paramos rinkimą trumpaisiais numeriais įvairioms nevyriausybinėms organizacijoms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją