Iš viso buvo patikrinta apie 200 transporto priemonių, kurių 30 buvo mopedai ir motociklai. Taip pat 24 vairuotojams buvo tikrintas blaivumas, vienas dviratininkas buvo neblaivus – nustatytas lengvas girtumas (0,98 prom.). Nors kiti vairuotojai buvo blaivūs, tačiau nustatyta 20 kitų padarytų Kelių eismo taisyklių pažeidimų.
Priemonės metu nustatyti 5 automobilių vairuotojai, viršiję greitį nuo 31 km/h iki 40 km/h ir dar 3 viršiję greitį nuo 21 km/h iki 30 km/h. Taip pat nustatyti dar 5 automobilių vairuotojai, kurie naudojosi mobiliuoju telefonu vairuodami transporto priemonę.
2 motorolerio vairuotojai nepateikė pareigūnams galiojančio vairuotojo pažymėjimo, dar 1 jo išvis neturėjo. 1 motociklininkas nepaisė kelio ženklų. 3 motociklininkai viršijo leistiną greitį. Vienas nuo 41 km/h iki 50 km/h, antras – daugiau kaip 50 km/h. Dar vienas motociklo vairuotojas, neturintis 2 metų vairavimo stažo, viršijo leistiną greitį nuo 31 km/h iki 40 km/h.
Kauno apskr. VPK KPV Kelių patrulių kuopos vadas Ramūnas Kemzūra sakė, kad pagrindinis šio reido tikslas buvo užtikrinti eismo saugumą, kontroliuojant dvirates transporto priemones, tačiau ir kitos transporto priemonės nebuvo pamirštos.
„Priemonės tikslas – sudrausminti be proto lakstančius ir savęs bei kitų nesaugančius eimo dalyvius .Mūsų pareigūnai, vairuojantys motociklus, vertino automobilių vairuotojų veiksmus, ar jie pastebi, mato ir kaip reaguoja, kai eisme dalyvauja motociklai“, – teigė Kauno kelių policijos vadas.
Šioje priemonėje, kuri vyko visame Kauno mieste bei rajonuose dalyvavo 8 motociklai ir du lengvieji policijos automobiliai.
„Priemonės metu buvo fiksuojami visi Kelių eismo taisyklių pažeidimai, taip pat buvo vykdoma ir pėsčiųjų bei dviratininkų kontrolė, reidas vyko Kaune ir aplinkiniuose miesteliuose“, – pasakojo R. Kemzūra.
Pranašumas
Pasak R. Kemzūros, policijos pareigūnas, vairuojantis motociklą, turi kur kas didesnius šansus sugauti kitą dviratę transporto priemonę, o taip pat turi visą reikiamą įrangą identifikuoti bei patikrinti pažeidėją.
„Pareigūnas su motociklu yra mobilesnis. Spūsčių metu gali lengvai pravažiuoti, taip pat yra lengviau manevruoti persirikiuojant ir vejantis kitus motociklininkus. Su automobiliu tokius manevrus atlikti ir pavyti motociklą yra labai sunku.
Sustabdę pažeidimą padariusios transporto priemonės vairuotoją, pareigūnai turi visas reikiamas priemones. Reikalui esant, gali panaudoti alkotesterius, gali identifikuoti numerius, taip pat dirbama su registrais“, – aiškino policijos pareigūnas.
Policijos duomenimis, šiais metais Kaune užfiksuoti jau keturi eismo įvykiai, kurių metu, dėl pačių arba kitų eismo dalyvių kaltės, nukentėjo motociklų vairuotojai.
Pareigūnai motociklininkams primena ne tik laikytis kelių eismo taisyklių, bet ir pasirinkti ne maksimalų leistiną, o saugų greitį, atsižvelgiant į kelio būklę ir oro sąlygas.