Ikiteisminiam tyrimui vadovavo Kauno apygardos prokuratūros Pirmojo baudžiamojo persekiojimo skyriaus prokuroras. Ikiteisminį tyrimą atliko Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kriminalinės policijos sunkių nusikaltimų tyrimo valdybos pareigūnai.
Pagal visus ikiteisminio tyrimo metu surinktus duomenis, pagrindinė tragiškos avarijos priežastis yra ta, jog pilotai prarado lėktuvo valdymo kontrolę lėktuvo varikliams vienam po kito praradus galią. Įrodyta, jog abiejų lėktuvo variklių galia buvo prarasta dėl degalų trūkumo, kurį nulėmė netinkamas degalų sąnaudų valdymas ir netinkamai veikianti degalų kiekio matavimo sistema.
Ikiteisminio tyrimo metu buvo nustatyta, kad minėta dieną buvo atlikti du skrydžiai šiuo lėktuvu. Jau pirmojo skrydžio metu sugedo važiuoklės išleidimo mechanizmas, važiuoklė buvo išleista avariniu būdu, tačiau įgula, neįvertinusi, kad skrendant iškleista važiuokle padidėja degalų sąnaudos, priėmė sprendimą tarp skrydžių degalų nepasipildyti, bet vykdyti skrydžius toliau.
Kadangi šios avarijos metu įgulos vadas žuvo, priimtas nutarimas ikiteisminį tyrimą nutraukti.
Delfi primena: Policijos duomenimis, nukrito sportinis lėktuvas „Piper PA-30“, žuvo du žmonės.
Lėktuvas nukrito gyvenamojo namo kieme, prie pat pastato. Vietos gyventojai nenukentėjo – laimei, lėktuvas nenukrito ant namo, nors labai mažai trūko. Žuvusieji – 1954 ir 1989 metais gimę vyrai.
Pasak vietos gyventojų, lėktuvas skrido gan žemai, o prieš jam nukrentant pasigirdo pokštelėjimas. Civilinės aviacijos administracijos duomenimis, šis lėktuvas buvo pagamintas 1969 m.
DELFI žiniomis, žuvo žinomas Lietuvos lakūnas Viktoras Ramonas su mokiniu. V. Ramonas turėjo didžiulę piloto patirtį. 2003 m. jis su kolega Gintautu Staniuliu tuo pačiu lėktuvu „Piper PA-30“ (registracijos nr. LY ARS) pakartojo S. Dariaus ir S. Girėno skrydį per Atlantą.