Pranešimų centre dirbantys pareigūnai rinks pirminę informaciją apie įvykį, teiks pasiūlymus policijos įstaigų pajėgų valdymo padaliniams dėl pajėgų siuntimo į įvykio vietą pagal gaunamus pranešimus, teiks konsultacijas ir pagalbą gyventojams nuotoliniu būdu (pavyzdžiui, dėl pareiškimo pateikimo, dokumentų pateikimo būdo ir t. t.). Esant būtinumui, pareigūnai pradės ikiteisminį tyrimą, susijusį su pranešimu, atliks galimus procesinius veiksmus nuotoliniu būdu. Taip pat jie vykdys administracinę teiseną, susijusią su gautu pranešimu, atliks asmenų apklausas ir kitus būtinus veiksmus, praneša Policijos departamentas.

Pareigūnai dirbs nuotoliniu būdu iš namų ar kitos nustatytos vietos, į pranešimus reaguos ne tik telefonu, bet ir elektroniniu paštu, ar naudodami vaizdo konferencinį ryšį. Pranešimų centro darbo laikas – nuo 7 iki 23 val, tačiau esant dideliam krūviui – gali būti pratęstas iki 24 val. per parą.

Jei nuotoliniu būdu aptarnautas asmuo norės pasitikslinti informaciją ir paskambinti konkrečiam pareigūnui, paskambinęs išgirs automatinį pranešimą „Jūs paskambinote į Lietuvos policiją. Siekiant užtikrinti pokalbio kokybę, pokalbis bus įrašomas”.

Policija atkreipia dėmesį, kad žmogui paskambinę pareigūnai neprašys jo kontaktinių duomenų, asmeninių elektroninės bankininkystės slaptažodžių, kitos asmeninės informacijos. Jei žmogui kils bent menkiausias įtarimas, siūlome nutraukti pokalbį ir skambinti policijos informacijos tel. 8700 60000.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)