Minima sankryža pasirinkta neatsitiktinai. Pastaruoju metu čia įvyko trys skaudūs eismo įvykiai, kurių metu buvo sužaloti žmonės, stipriai apgadinti automobiliai bei susidarydavo didžiulės eismo spūstys.
Vienoje iš didžiausių Kauno sankryžų eismą reguliuoja šviesoforas, tad, tikėtina, kad avarijų priežastimi tampa tai, kad eismo dalyviai nesivadovauja šviesoforo signalais.
Būtent šis faktas ir buvo tikrinamas policijos reido metu. Priemonės metu neuniformuoti pareigūnai stovėjo ant šaligatvio ir filmavo iš Taikos prospekto į sankryžą su Savanorių prospektu įvažiuojančius automobilius. Apie per geltoną ar raudoną šviesą važiuojančius vairuotojui pareigūnai radijo ryšiu informuodavo Tvirtovės alėjoje esančius kolegas ir pažeidėjai netrukus buvo stabdomi.
Iš viso per pusantros valandos KET taisykles pažeidė 7 vairuotojai. Kai įprasta, daugelis iš jų nenorėjo pripažinti savo klaidų ir teisinosi, kad į sankryžą neva įvažiuodavo per mirksinčią žalią, todėl tekdavo pagal taisykles užbaigti manevrą, sankryžą skubiai pravažiuojant.
„Toyota Rav4“ vairuotojas dar ilgai nenorėjo sutikti su pareigūnų sprendimų jį bausti ir reikalavo parodyti vaizdinę medžiagą, tačiau galiausiai jam teko pripažinti pažeidus taisykles, nes kaip sakė vėliau žurnalistams, pats nebuvo tikras ar spėjo pagal taisykles pravažiuoti sankryžą.
Sustabdytas „Mersedes-Benz“ vairuotojas irgi nemanė esąs pažeidęs taisykles ir pradėjo vardinti neseniai šioje sankryžoje įvykusias avarijas.
„Kodėl čia tada policijos nebuvo? Tokie kamščiai čia susidarė, iki pat Baranausko gatvės eilė stovėjo“, - kalbėjo per geltoną į sankryžą įvažiavęs garbaus amžiaus vyras.
Kito prabangaus „Mersedes-Benz“ vairuotojas be to, kad į sankryžą įvažiavo degant neleistinai šviesai, automobilį vairavo neturėdamas TA pažymėjimo.
Kiti nusižengę vairuotojai teisinosi, kad skubėjo arba taisykles pažeidė dėl žioplumo.