„Nueiname šiandien į autobusų stotį, laukiame eilėje prie bilietų kasos. Žiūriu - laukiamajame ant kėdės sukniubęs vyriškis guli. Nuo veido kažkokie skysčiai bėga, - rašė skaitytoja. - Prieinu prie informacijos skyriaus darbuotojos ir pasakoju, ką matau. Ji numykia, kad ten girtas guli, o apsauga viską mato. Nusipirkome bilietus ir nuėjome jo pažadinti, pažiūrėti, ar viskas gerai. Kur tau jį pažadinsi... visas mėlynas.“
Pasak jos, žmogus buvo be jokių gyvybės ženklų, todėl su moterimi buvęs vyras nuskubėjo pas autobusų stoties apsauginį.
„Jis nuėjo kviest apsauginį, o šis atšovė, kad jis ne greitoji. Paskambinau 112, aišku, pasipylė durni klausimai, pavyzdžiui, kiek tam žmogui metų... Koks skirtumas, kad jis jau be pulso guli! Sakau, ką aš žinau, važiuokite greičiau! Nežinau, kaip ten baigėsi, nuėjome į autobusą. Bet gal netingime pasikelti nuo kėdės ir pažiūrėti, ar šalia Jūsų parkritusiam pamėlynavusiam žmogui tikrai tiesiog faina taip gulėti, ar jam koks insultas... Negi taip sunku?“
Viskas vyko Klaipėdos autobusų stotyje penktadienio popietę.
„Laukimo salėje buvo daug žmonių, o bilietų kasų ir informaciją teikiančios darbuotojos buvo užsivertusios darbais, nes keleivių buvo labai daug, juk Velykos. Todėl jos tikrai negalėjo stebėti, kas vyksta laukimo salėje. Aš sėdžiu tokiame kabinete, kad laukimo salė nesimato. Man tik paskambino iš bilietų kasų ir pranešė, kad reikalingi apsaugos darbuotojai. Juos iškart ir nusiunčiau į laukimo salę“, – aiškino penktadienį dirbusi Klaipėdos autobusų stoties dispečerė.
Apsaugos darbuotojai nustatė, kad laukimo salėje išties yra negyvas žmogus. Jis sėdėjo, todėl visiems atrodė, kad žmogus laukia savo autobuso.
„Į autobusų stotį buvo iškviesti greitosios pagalbos medikai, kurie konstatavo vyro mirtį. Kiek girdėjau, nuo jo sklido alkoholio kvapas, gal žmogui širdis sustojo. Tada atvyko kriminalistai, buvo laukiama tarnybos, kuri lavonus išveža į morgą. Todėl žmonės ir teko stebėti tokį nemalonų vaizdą, dėl to labai apgailestaujame. Tačiau tikrai negaliu sakyti, kad mūsų žmonės buvo abejingi, dirbo aplaidžiai. Jie tiesiog neturėjo laiko pamatyti, jog kažkam pasidarė bloga. Veikiau jau patys keleiviai turėjo tai pastebėti ir iškviesti greitosios pagalbos medikus“, – įsitikinusi dispečerė.