„Kalbant apie bendrąjį lavinimą, tai, be abejo, yra labai įvairių mokytojų, bet aš manau, kad mokytojui rūpi ne tik jo atlygis lyginant su statybininko darbo užmokesčiu, bet ir terpė, kurioje jis jaučia, jog jam įdomu. Aš visada sakau: jeigu tu dirbi darbą ir bėdavojies, kad kažkas su visa šita kaita primeta tau gyvenimo būdą ir tu su juo nespėji, tai kyla klausimas – ar tu gali pasukti savo mąstymą taip, kad asmeniškai priimtum tai kaip savo tobulėjimo kelią, norą augti ir nesustoti“, - teigė G. Steponavičius.
Ministras pirmadienį dalyvavo Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto diskusijoje apie Lietuvos ateitį, kurioje kalbėjo apie žmonių motyvaciją, kūrybiškumą, gebėjimą keistis bei reaguoti į iškylančius iššūkius.
Pasak ministro, šiuo metu daugelyje sričių jau būtina imtis konkrečių priemonių ir keisti psichologinį klimatą, kuris yra pasiekęs vos ne depresijos lygmenį.
Po G. Steponavičiaus kalbos studentas Martynas pasiteiravo, ko konkrečiai reikėtų imtis, kad ministro minimas psichologinis klimatas Lietuvoje taptų geresnis. Jis paminėjo, jog, pavyzdžiui, mokytojai dar visai neseniai skundėsi pernelyg mažais atlyginimais lyginant su darbo užmokesčiu statybų sektoriuje.
„Vienas iš dalykų, kuriuos jūs paminėjote: kiekvienas žmogus turėtų suprasti, jog jo pastangos yra atlyginamos. Tačiau, pavyzdžiui, mokytojai dar visai neseniai skundėsi, kad palyginus su statybininkais jų atlyginimai yra juokingi, bet tai tik vienas pavyzdys“, - klausė Martynas.
Tuo tarpu G. Steponavičius sakė kalbėjęs labiau apie motyvaciją – mokytojų, dėstytojų ar kitų specialybių atstovų.