Visai kitokiame "cementuke" dalyvavo 23-ejų kaunietė Monika, studijavusi Vytauto Didžiojo universiteto Katalikų teologijos fakultete. "Ruošiausi tradiciniam "cementavimuisi", bet patekau į susipažinimo vakarą. Atsinešėme vaišių, žaidėme susipažinimo žaidimus, dainavome skambant gitarai. Vakarėlyje dalyvavo ir dekanas", - prisiminimais dalijosi mergina.
Monika pasakojo, jog susipažinimo renginio pabaigoje visi išsirikiavę nusifotografavo bendrai nuotraukai. "Jokio alkoholio, jokių nešvankybių - tik ramus pasisėdėjimas", - pasakojo mergina, prisipažinusi, kad toks grupės vakarėlis ją nustebino: "Man trūko laisvumo. Visi buvo labai susikaustę", - pasakojo ji.
"Cementovkės" tikslas - suartinti bendrakursius, kad jie "susicementuotų" ir grupė būtų tvirta kaip siena", - teigė nevieną "cementuką" organizavęs Kauno technologijos universiteto (KTU) Elektros ir valdymo inžinerijos fakulteto (ENDI) Studentų atstovybės pirmininkas Mantas Kuraitis.
Pasak vaikino, panašūs renginiai seniai žinomi ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse. Tiesa, ten studentai "lipdosi" kiek kitaip.
"Buvusi mūsų atstovybės pirmininkė šiuo metu studijuoja Vokietijoje. Ji pasakojo, kad ten per studentų pažindinimosi vakarėlius žaidžiami "pasitikėjimo žaidimai". Tai - savotiška alternatyva pas mus vykstantiems "cementukams", tačiau Lietuvoje studentai vis dar labiau pageidauja linksmybių", - sakė Mantas.
"Dabartinės "cementovkės" tikrai nėra dar viena proga prisigerti. Studentai nori įvairiapusės programos: pasišokti, dalyvauti konkursuose, pasiklausyti mėgstamų grupių muzikos", - tikino pašnekovas.
Anot jo, tai, kad studentams patinka specialiai suorganizuotas renginys, rodo kasmet didžiulio susidomėjimo sulaukiantis "KTU cementukas", skirtas viso Kauno studentijai.
"Mūsų organizuojamas "KTU cementukas" turi ilgametes tradicijas - vyksta jau beveik 10 metų. Nuo kitų studentiškų renginių jis skiriasi tuo, jog jame kviečiame dalyvauti ne tik KTU, bet ir visų Kaune esančių aukštųjų mokyklų studentus. Manau, kad tai, jog į renginį vos telpa visi norintys, rodo jo reikalingumą", - įsitikinęs Mantas. Studentiškus laikus menantis kolektyvo "cementavimas", regis, peržengė universitetų ribas. "Sulipdyti" kolektyvus vis dažniau pageidauja ir įmonių vadovai.
Pasak vienos iš šią paslaugą Lietuvoje teikiančių bendrovių vadovo Valentino Būryj, klientų netrūksta, nors kainos nemažos.
"Kaina priklauso nuo daugelio faktorių - žmonių skaičiaus, vietos, nakvynės ir kitų dalykų. Tačiau renginių, kai už vieną žmogų mokama mažiau nei 100 litų, nebūna, nes mes siūlome ekstremalias pramogas, pavyzdžiui, "cementavimąsi" pelkėse, naktinius žygius ir kita", - sakė pašnekovas.
Pasak jo, studentams šios paslaugos per brangios, tačiau jomis jie taip pat domisi. Vis dėlto dažniausiai privačią įmonę kolektyvo "sucementavimui" renkasi didesnės šalies bendrovės iš Vilniaus ir Kauno.