Problema dėl baseinų trūkumo Vilniuje – ne nauja, tad DELFI apsilankius centro prieigose vilniečiai neslėpė pasipiktinimo.

Atnaujinta centro atstovės komentaru

Tuo metu aptariamo centro atstovė Reda Sakalienė DELFI sakė, kad „gyvos eilės“ tvarka buvo priimta šiais mokslo metais.

„Prieš tai tėvai vaikus užrašydavo į grupes skambindami tiesiogiai mokytojams. Problema buvo ta, kad tėvai skambindavo nuo vidurnakčio, 6 valandos ryto, išeiginėmis dienomis ir panašiai. Be to, prisiskambinti būdavo labai sunku, nes apkrova – 3-4 šimtai skambučių. Be to, norėjome užtikrinti skaidrumą, priimti visus prašymus, pabendrauti su tėvais gyvai. Pastebėjome, kad ne visi jie gali apibūdinti vaikų gebėjimus: ar jis nemoka plaukti, ar yra pažengęs, ar priklauso viduriukui“, – pasakojo R. Sakalienė.

Ji aiškino, kad bus svarstoma, ar kitąmet registracijos sistemą reikėtų keisti. Tačiau pačiai R. Sakalienei „gyva eilė“ atrodo geriausias variantas. Esą, jei registracija būtų vykusi internetu, galimybės įvertinti tikruosius gebėjimus centro darbuotojai nebūtų turėję, be to, galbūt nebūtų išvengta sistemos trikdžių. Savo ruožtu skirti daugiau žmogiškųjų resursų aptarnauti vilniečius esą irgi ne išeitis – kaip tuomet reikės spręsti, kuris tuo pačiu laiku eilę priėjęs asmuo turi pirmumą eilėje.

„Tos eilės buvo ryte, tik dvi valandas. Po pietų jos išsiskirstė, nuo 13 val. viskas vyksta labai ramiai, nėra jokių eilių. Buvo išpūstas burbulas“, – aiškino R. Sakalienė.

Tačiau pasitikslinus, ar dar yra likę laisvų vietų, pripažino, kad ne visose grupėse. Spėjo, kad jau perpildytos ir vakarinės, ir skirtos pradinukams grupės. Tiesa, vyresniems viduryje dienos, sakė, vietų dar turėtų būti.

„Mes nesame pajėgūs išspręsti viso Vilniaus problemų. Vienas mūsų baseinas nesutalpins visų norinčių plaukti vilniečių“, – supratimo prašė ji.

Interneto laikais „gyvą eilę“ laiko nesąmone

„Laukiame jau daugiau negu valandą. Nesąmonė. Tiesiog nesąmonė. Šiais laikais, kai viską galima padaryti internetu, to neturėtų būti“, – DELFI aiškino vilnietė Natalija.

Galimybė lankyti baseiną šiame centre kainuoja apie 20 eurų per mėnesį. Per savaitę vaikams organizuojamos dvi pamokos po 45 minutes.

„Ar yra dabar pas mus kas nors nemokamo vaikams? Šiais laikais... Noriu, kad vaikas išmoktų plaukti, dėl sveikatos. Geriau tegu užsiiminėja sportu negu prie kompiuterio sėdi“, – kalbėjo moteris, prieš kurią – dar mažiausiai keliasdešimt tėvų.

Pikta, jos teigimu, ne tik dėl to, kad tenka stovėti eilėje, bet ir kad, panašu, niekam laukiantieji nerūpi – jiems nebuvo pasiūlyta vandens, neinformuojama apie situaciją, neaišku, ar iš viso dar verta laukti, kiek baseine liko vietų.

Privačiai – ir 4 kartus brangiau

Tuo metu nuo 8 ryto prie centro stovinti, tačiau 10 val. ryto vis dar savo eilės nesulaukusi Jurgita aiškino, kad eilė šiuo metu – sumažėjusi, ryte esą ji buvo didesnė.

„Ryte eilė dar didesnė buvo. Žinoma, būtų geriau, kad jos nebūtų, bet yra, kaip yra. Pyktis nieko nepakeis, šiuo atveju. Mano vaikui reikalingas fizinis krūvis, matau, kad jis vandenyje gerai jaučiasi, jis jo nebijo, lengviausia čia jam judėti, jam patinka plaukioti“, – kodėl vis dėlto pasiryžo tiek laiko laukti, aiškino moteris.

Jos teigimu, privatūs baseinai Vilniuje kai kur – ir keturgubai brangesni nei šiame centre.

„Kai pirmą kartą išgirsti kainą – 20 eurų, taip, atrodo daug, tačiau kai imi domėtis, kad kitur kainos – 50, 70 ir 80 eurų, automatiškai tavo smegenėlės paverčia, kad čia visai mažas mokestis“, – pasakojo ji.

Kitur – tris kartus brangiau

Savo ruožtu tik maždaug 10 valandą į eilę atsistojusios Inga ir Gražina nė neslėpė, kad pamatyta eilė prie registracijos išgąsdino, tačiau moterys tikėjosi, kad vietų liks ir jų vaikams.

„Nėra daugiau Vilniuje lankytinų baseinų – arba nepriima, arba kainos tiesiog neadekvačios. Pavyzdžiui, viename privačiame baseine – 60 eurų per mėnesį, kai užsiėmimai organizuojami du kartus per savaitę“, – baisėjosi kainomis Gražina.

Ji aiškino nesuprantanti, kodėl nebuvo galima padaryti internetinės registracijos į baseiną sistemos.

Papasakojo, kaip registracija vykdavo anksčiau

Inga pasakojo, kad jos sūnus baseiną Moksleivių sveikatos centre jau lankė, tačiau padarė metų pertrauką, tad jie vėl turi stoti į bendrą eilę.

„Sąlygos čia yra pakankamai paprastos – baseinas ir persirengimo kambariai švarūs, bet jokios prabangos tikrai nėra. Vaikų daug. Bet, kai sūnus lankė, buvau tikrai patenkinta, nes progresas buvo matyti“, – sakė moteris.

Ingos teigimu, anksčiau vaikai į baseiną buvo registruojami plaukimo trenerių, tad tėvai vieną dieną tiesiog užversdavo ją skambučiais.

„Manau, sistema buvo pakeista, nes plaukimo trenerėms buvo labai dideli krūviai, kildavo konfliktai su tėvais. Būdavo paskirta viena diena, o tuomet skambinti jai nuo ryto. Jei nepasiskambini viena pirmųjų, nieko negali rinktis (trenerio, treniruočių laiko – DELFI), gauni tai, kas lieka.“, – apie anksčiau galiojusią sistemą pasakojo ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (141)