Viešai paskelbtame dokumente, kuris adresuotas Prezidentui, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai ir Nacionalinei švietimo agentūrai, akcentuojamos problemos, kurios, autorių teigimu, yra vangiai sprendžiamos.
Viena iš jų – mokytojų darbo krūvis. Pasak viešo kreipimosi autorių, „nuo seno paveldėta sistema, kurioje tik kai kurie mokomieji dalykai turi privilegijų, visiškai nedera šiuolaikiniam požiūriui į ugdymo proceso organizavimą. Tai pasakytina apie laborantų etatų poreikį gamtamoksliniams dalykams, padėjėjų poreikį, klasių skaidymą į du pogrupius, apmokėjimą už mokinių darbų vertinimą ir kt. Rimta problema išlieka etatinio apmokėjimo tvarka, kuri yra ydinga, nes tokiu pačiu krūviu dirbantys, tą pačią kvalifikaciją turintys mokytojai gauna nevienodą atlyginimą skirtingose mokyklose, skiriasi jų etato sandara.“