„Tu užsiprenumeravai „Lietuvį“? – savo skaitytojų klausia leidėjai. Greta – nuotrauka, kurioje besišypsantis berniukas laiko „Švyturio“ skardinę.
Kaip DELFI aiškino bendrovės, leidžiančios šį laikraštį, direktorius Sergejus Tarutinas, reklamai buvo panaudota nuotrauka iš vieno darbuotojų vakarėlio.
„Nieko įdomesnio neradome. Į kadrą pakliuvo vaikas su alumi, mums nuotrauka pasirodė įdomi. Norėjome pasakyti, kad net vaikai skaito mūsų laikraštį. O „Švyturys“ yra vienintelis lietuviškas produktas, kurį žino airiai“, - aiškino jis.
Į repliką, kad airiai neskaito lietuviškai leidžiamo laikraščio, verslininkas atsakė, esą tai nesvarbu, o alus, jo teigimu, gali būti ir nealkoholinis.
Anot pašnekovo, prenumeruoti „Lietuvį“ skatinanti reklama nuolat atnaujinama – skelbimuose pasirodo vis kitos nuotraukos su skirtingais žmonėmis ir įvairiais mūsų šalies simboliais.
„Buvo nuotraukos su cepelinais, gintaru, kitais daiktais. Tai yra mūsų nuotraukos iš įvairių vakarėlių, kitų renginių“, - kalbėjo S. Tarutinas.