Kurti tokį produktą sugalvojo trys vidutinio amžiaus vyrai, norėję turėti būdą į kino sales ir beisbolo žaidimus slapta įsinešti alaus, rašoma ananova.com.

Vos per penkias dienas nuo prekybos pradžios jų tinklalapyje „www.thebeerbelly.com“ apsilankė du milijonai lankytojų, be to, sulaukta pasiūlymų pradėti „Alaus pilvo“ prekybą ir visame pasaulyje.

Apie 100 litų kainuojantis „Alaus pilvas“ petnešomis tvirtinamas prie pečių, juosiamas aplink liemenį ir slepiamas po marškiniais. Pamatę tokį išradimą dėvintį žmogų, aplinkiniai tikriausiai pamanys, kad jis pernelyg daug laiko praleidžia baruose.

Bet iš tikrųjų jie nė nenutuokia, kad tokiam žmogui baras apskritai nereikalingas – pas jį po ranka nuolat būna plastikinė 2,2 litrų talpos pūslė, pripildyta alaus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją