Įklotų reklama pasipiktinęs Richardas Neillas bendrovės paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbė skundą – vyras teigia esąs nusivylęs moterų higienos reikmenų gamintojo melu apie menstruacijas.

„Kai buvau vaikas, susidomėjęs žiūrėjau jūsų reklamas apie tai, kaip tomis mėnesio dienomis moterys veikia tiek daug nuostabių dalykų, ir net truputį pavydėjau. Kai suaugau ir susiradau merginą, su nekantrumu laukiau tų nuostabių dienų ir... Jūs melavote!! Nebuvo jokio džiaugsmo, jokio ekstremalaus sporto, jokio melsvo skysčio, nepratekančio pro sparnelius, jokio nerūpestingo garso takelio, ne, ne, ne... Mano moteris iš mylinčios, švelnios būtybės virto mergaite iš „Egzorcisto“, besispjaudančia nuodais ir 360 laipsnių kampu besisukančia galva“, - teigia pasipiktinęs vyras.

Bendrovė tinklalapyje „YouTube“ paskelbė atsiprašymo parodiją. Joje aktorė atlieka tariamos bendrovės direktorės Caroline Williams vaidmenį.

„Richardai, mes tau melavome, norime atsiprašyti. Atsiprašome. Tu teisus, tai, ką vaizdavome savo reklamose, nėra tikra. Mūsų pasitelktos vizualizacijos, tokios kaip šuoliai su parašiutu, pasivažinėjimas riedučiais ir žygiai kalnuose – Richardai, pamiršai paminėti pasijodinėjimą žirgais – yra netikros. Tokio dalyko kaip džiugios menstruacijos paprasčiausiai nėra“, - rimtu baltu porina tariamoji bendrovės direktorė.

Moteris juokais aiškina, jog „Bodyform“ tenorėjo apsaugoti vyrus nuo skaudžios tiesos apie moters kūną.

Atsiprašymas baigiamas epizodu, kai bendrovės vadovė pagadina orą. Tuomet nekaltai paklausia Richardo, ar jis žinojęs, kad moterys tai taip pat daro.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (89)