Kaip rašo newsru.com, įvykiai naujame ekstremaliame reklaminiame klipe vyksta Čilės biure, žmonės paeiliui užeina į jį pokalbiui.

Pretendentai užeina į kabinetą, atsisėda priešais atranką vedantį žmogų, už kurio nugaros – didelis langas, kuris nėra langas, o jame staiga ima dėtis pragariškos baisybės.

Sunku suprasti, ar pretendentai tikri ar ne, jų reakcija atrodo neapsimestinė. Bet tokiu atveju jiems būtų tekę patirti siaubo.

Primename, jog ne menkesnį siaubą patyrė ir pernykščio reklaminio klipo apie nukritusį liftą dalyviai:

Patį nekalčiausią klipą nufilmavo viešajame vyrų tualete:

IPS (In-Plane Switching) technologiją sukūrė japonų įmonės „Hitachi“ ir NEC. IPS ekranai pasižymi labai ryškiomis spalvomis ir dideliu matymo kampu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (71)