Andrew Kahnas žiniasklaidai pasakojo, kad surinkęs numerį išgirdo, jog su juo kiek įmanoma greičiau kas nors kalbėsis. „Aš norėjau išsiaiškinti, ką tiksliai reiškia "kiek įmanoma greičiau", - sakė verslininkas iš Adelaidės ir todėl ragelio nepadėjo.
Po kurio laiko, vis dar laukdamas pašnekovo, E. Kahnas ėmėsi kitų darbų ir, pavyzdžiui, naršė po internetą bei skaitė daugiau kaip 200 puslapių specializuotą knygą apie valdymo sprendimus. Tačiau po 15 valandų ir jam laukti pasirodė per ilgu ir todėl jis padėjo ragelį.
E. Kahnas teigia į bendrovę paskambinęs trečiadienio vakarą 19.22 val. Iki ketvirtadienio 11.01 val. su juo taip niekas ir nepakalbėjo.
Oro bendrovė „Quantas" žiniasklaidos grupei „Fairfax" nenorėjo komentuoti šio atvejo, tačiau nurodė, kad dar niekada negirdėjo, kad kam nors prie telefono būtų reikėję laukti 15 valandų. Ilgiausiai esą kažkam teko laukti 17 minučių.