Skaitytoja Aneta klausia: „Vienoje odontologijos klinikoje man tvarkė dantų kanalus. Po keturių dienų prasidėjo skausmai, ištino veidas. Klinika, kuri tvarkė dantis, apžiūrėjo ir sakė laukti, jei blogės, tai atvykti. Toks klinikos elgesys man sukėlė nepasitikėjimą, todėl apsilankiau kitoje odontologijos klinikoje. Joje man sutvarkė dantų kanalus. Patyriau tiek turtinę, tiek neturtinę žalą. Kur kreiptis dėl nekokybiškų paslaugų? Ar turiu teisę į žalos atlyginimą?“
2025.01.06 05:40
Teisininkas atsako: ar galima reikalauti žalos atlyginimo už netinkamai suteiktas odontologo paslaugas?
(1)DELFI.lt
FOTO: Monos Dubickienės ir Shutterstock nuotr.
Sveikata yra viena svarbiausių žmogaus vertybių, o sveikatos priežiūros paslaugų kokybė – gyvybiškai svarbi jos palaikymui. Tačiau kartais tokių paslaugų kokybė neatitinka reikalavimų, o tai gali sukelti ir rimtą žalą pacientams. Ypač jautri sritis yra odontologija, kurioje netinkama praktika gali turėti ilgalaikių padarinių paciento fizinei ir emocinei sveikatai. Apie tai, kokia yra atlyginama žala dėl netinkamai suteiktų odontologo paslaugų ir kur tokiu atveju kreiptis, paaiškino Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos valdybos narė, advokato padėjėja, mediatorė Eglė Šiugždinytė.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (1)