Prieš kelerius metus Lietuvoje žaibiškai išpopuliarėjo „Kamado“ kepsninės, dabar ją galima pamatyti kone kiekvieno save gerbiančio grilio entuziasto kieme. 

Tą išnaudoti sugalvojo Mindaugas Voldemaras su partneriais, įkūrę startuolį „KamadoSpace“. Verslininkai ėmė pardavinėti specialiai „Kamado“ kepsninėms suprojektuotus lauko stalus už 3-4 tūkst. eurų.

„Nuostabus, puikus stalas, iki dabar jį naudoju“, – Delfi sakė šimtus tūkstančių sekėjų instagrame turinti verslininkė, šį stalą prieš porą metų gavusi nemokamai. Bet šiandien dėl to jai gali tekti pasiaiškinti policijoje. 

O pats M. Voldemaras įsitikinęs, kad visa ši istorija taps itin reikšminga ir kitiems verslininkams: „Mano veiksmai, sprendimai ir feilai (liet. – nesėkmės), keliaudami per visas instancijas, generuos teismų praktiką, o kartu ir rizikų valdymo lietuviškąją specifiką“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją