Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas sako, kad atsižvelgdamos į tai, Baltijos regiono šalys imasi prevencinių priemonių apsaugoti savo oro erdvę, pranešė LRT radijas.
„Tarkime, Švedijos kariškiai yra susitarę, kad perima lėktuvus rusų, skrendančius virš Baltijos jūros, nurodyta jų skrydžių vadovams identifikuoti tokio orlaivio trajektoriją, vietą, aukštį. Manau, panaši situacija yra ir Baltijos šalių oro erdvėje, kur NATO oro koalicijos kariniai orlaiviai perima lėktuvus, turi radijo atsakiklius - tai šiuo atveju yra kaip pagrindinė priemonių mūsų skrydžių vadovams matyti tokio lėktuvo skrydžio trajektoriją. Aš kalbu tik apie Rusijos karinių orlaivių skrydžius, kadangi kitų kitų šalių orlaiviai nekelia grėsmes, nes atliekami civilizuota tvarka", - LRT radijui sakė A. Šumskas.
Švedijos pareigūnai pranešė apie penktadienį įvykusį incidentą, kai Rusijos karinis lėktuvas virš Baltijos jūros vos nesusidūrė su keleiviniu orlaiviu. Švedijos ir Danijos oro erdvės stebėjimo tarnybos lėktuvą pastebėjo labai vėlai, nes jame buvo įmontuota radarų sistemą blokuojanti įranga.
Tuo metu Rusijos gynybos ministerija teigia, kad skrydis buvo vykdomas, griežtai laikantis tarptautinių oro erdvės taisyklių, o jos karinis lėktuvas esą skrido daugiau nei 70 km atstumu nuo keleivinio orlaivio.